Game World, noul sponsor principal al echipelor de handbal ale CSM București

Publicat: 12 aug. 2021, 12:20, de Aurel Drăgan, în SPORT , ? cititori
Game World, noul sponsor principal al echipelor de handbal ale CSM București
Game World CSM Bucuresti

Game World, cel mai mare operator de săli de jocuri premium din România, anunță încheierea unui parteneriat cu cele două echipe de handbal ale Clubului Sportiv Municipal (CSM) București (feminin și masculin), parteneriat în urma căruia Game World devine unul dintre sponsorii principali ai acestora.

Pentru sezonul competițional 2021-2022, valoarea sprijinului financiar pe care îl va acorda Game World în cadrul acestui parteneriat este de 200.000 euro, iar tricourile oficiale ale celor două formații vor purta logo-ul Game World, în toate meciurile din calendarul competițional.

„CSM București este unul dintre cluburile cel mai titrate din sporturile de echipă din țara noastră”, declară Attila Török, director de strategie al Game World România. „Ca lider pe segmentul sălilor de jocuri premium, asocierea dintre Game World și campionii handbalului românesc se bazează pe valori comune ca spiritul de competiție, perseverența, solidaritatea, excelența, leadershipul și implicarea socială. Suntem de multă vreme suporteri ai acestor echipe-fanion ale sportului nostru și privim către un parteneriat care va continua și în viitor. Pentru noi este o onoare că vom putea fi alături de handbalistele și handbaliștii CSM București în calitate nu doar de suporteri, ci și ca sponsori, în meciurile din sezonul care începe. Suntem la fel de onorați că ne vom putea bucura împreună la victorii și îi asigurăm pe acești minunați sportivi că îi vom susține, ca orice fani adevărați, și în momentele dificile.”

„Mulțumim companiei Game World România pentru că a ales să ni se alăture”, declară Gabriela Szabo, director general al clubului CSM București. „Sportul românesc traversează o perioadă grea, iar orice sprijin contează. Nicăieri în lume nu se poate face performanță fără investiții în resursa umană, în dotări, în echipele de juniori. La CSM București am reușit să construim pe baze solide o tradiție de performanță, cu un titlu de campioană europeană și patru titluri de campioane naționale la fete, respectiv un titlu EHF Challenge la băieți. În grupele Champions League din sezonul care urmează, fetele vor avea meciuri dificile împotriva unor adversari de mare calibru, ca Buducnost – campioana Muntenegrului, Brest Bretagne – campioana Franței, și Borussia Dortmund – deținătoarea titlului în Germania. Pentru acest sezon, obiectivul nostru este, în primul rând, o performanță cât mai bună în Liga Campionilor, respectiv cel puțin accederea în Final Four, unde nu am mai ajuns la ultimele trei ediții ale competiției.”

În luna septembrie, Game World România va aniversa 22 de ani de activitate în țara noastră, activitate care a început odată cu deschiderea sălii de jocuri Game World București Mall Vitan, în anul 1999. În prezent, în urma unor investiții continue, aceasta este cea mai mare sală de jocuri din sud-estul Europei.

Game World operează în România șapte săli de jocuri din categoria premium, iar din 2020 brandul Game World este prezent și în mediul online, prin cazinoul gameworld.ro. Game World investește constant în inițiative de sprijinire a sportului din România și este un susținător activ al unor inițiative de responsabilitate socială. În 2020, grupul de companii Game World Group a susținut cu peste 100.000 de euro unități spitalicești din București și alte 11 orașe din țară, precum și Fundația SMURD, în efortul comun împotriva pandemiei.