HUAWEI AppGallery facilitează accesul dezvoltatorilor globali pe piața din China

Publicat: 09 nov. 2020, 20:59, de Aurel Drăgan, în ESENȚIAL
HUAWEI AppGallery facilitează accesul dezvoltatorilor globali pe piața din China
Huawei Developer Webinar

Huawei și-a subliniat angajamentul de a oferi dezvoltatorilor internaționali de aplicații sprijinul pentru acces la piața Chineză, care a devenit una dintre cele mai importante la nivel global.

În cadrul Huawei Developer Webinar – Grow in China, Win with AppGallery dezvoltatorii aceștia au avut ocazia de a afla mai multe detalii despre o serie de inițiative Huawei, de la consultanța privind politicile și localizarea produselor, până la atragerea de utilizatori și monetizare.

Prin aceste inițiative, compania îi susține pe dezvoltatorii globali pentru a pătrunde pe piața din China și pentru a se dezvolta pe această piață în continuă creștere.

China este considerată drept prima societate „mobile-first” din lume. În China există peste 904 milioane de utilizatori de internet mobil, iar anul trecut numărul de descărcări de aplicații din China continentală s-a apropiat de 100 de miliarde. Piața este uriașă și promițătoare, însă stabilește standarde ridicate pentru dezvoltatorii de aplicații din străinătate, cu o listă lungă de calificări, certificate, recenzii, licențe și permise pe care dezvoltatorii de aplicații trebuie să le obțină înainte de a pătrunde pe piață.

Navigarea prin gama largă de cerințe locale de reglementare și conformitate este destul de complicată, iar dezvoltatorii au adesea dificultăți în a-și localiza aplicația și în a o face relevantă pentru utilizatorii chinezi.”, a declarat Ilya Fedotov, Head of Global Partnerships & Eco-Development Communication, Huawei Consumer Business Group.

Pentru a-i ajuta pe dezvoltatorii străini să își lanseze cu succes aplicațiile pe piața din China, Huawei le va oferi asistență completă, de la consultanță privind politicile și localizare de produs, până la atragerea de utilizatori și monetizare.

Noul raport lansat de Huawei vine în sprijinul dezvoltatorilor

În cadrul webinarului a fost lansat și un raport care oferă o fereastră către piața de aplicații din China, analizând factorii care determină o expansiune atât de puternică pe piață și identificând zonele de creștere și punctele slabe ale dezvoltatorilor, precum atragerea de utilizatori și cerințele legate de politici. Raportul oferă detalii despre o gamă largă de noi măsuri și inițiative lansate de Huawei pentru a facilita intrarea dezvoltatorilor pe piața din China.

Ecosistemul HMS oferă sprijin extins pentru ca dezvoltatorii să poată explora oportunitățile de afaceri din China, furnizând servicii de consultanță relevante, localizare și integrare, servicii de marketing și campanii.

De anul trecut și până în prezent, Huawei a ajutat peste 350 de parteneri să intre pe piața chineză.

Dezvoltatorii de aplicații de top împărtășesc informații despre conformitatea pe piața chineză

Deși există oportunități uriașe pe piața aplicațiilor din China, dezvoltatorii au deseori nevoie să înțeleagă diferitele restricții și unicitatea bazei de utilizatori.

În cadrul webinarului, giganții jocurilor mobile din China, precum Tecent, iDreamSky, Jinke sau Feiyu, au vorbit despre modul în care dezvoltatorii pot depăși provocările atunci când intră pe piața chineză a aplicațiilor și despre obiceiurile utilizatorilor chinezi și alte tendințe ale consumatorilor.

Webinarul a invitat și un expert juridic Huawei care să le ofere dezvoltatorilor îndrumări detaliate cu privire la calificările necesare în China, ajutându-i să interpreteze corect diversele cerințe de conformitate și conținut pentru lansarea aplicațiilor.

 „AppGallery ne-a oferit recomandări valoroase cu privire la piața aplicațiilor din China și ne-a asigurat că beneficiem de instrumentele, cunoștințele și asistența de care avem nevoie pentru a maximiza potențialul PicsArt pentru milioanele de utilizatori de AppGallery din China.”, a declarat Jennifer Liu, director general PicsArt pe piața din China.

Discuție în cadrul Huawei Developer Webinar – Grow in China, Win with AppGallery

Noua platformă de consultanță online

Huawei a lansat o nouă platformă de consultanță online pentru a-i ajuta pe dezvoltatori să navigheze pe piața chineză. Având în vedere că aceștia se confruntă adesea cu probleme precum condițiile necesare pentru anumite categorii de aplicații, precum și cu întrebări privind monetizarea, confidențialitatea datelor și licențierea jocurilor, platforma poate ajuta dezvoltatorii să identifice licențele sau documentația necesare pentru diferite categorii de aplicații.

În plus, ecosistemul Huawei va oferi servicii de consultanță pentru a ghida dezvoltatorii în obținerea calificărilor necesare, precum certificatul corporativ al software-ului și alte licențe și permise necesare, precum și localizarea produselor, în special privind testarea pe piața chineză și integrarea în HMS. Dezvoltatorii pot utiliza și resursele extinse de marketing ale AppGallery pentru a obține o bază de utilizatori și beneficii semnificative în China.

Soluții pentru a sprijini dezvoltatorii de jocuri

Gamerii chinezi au așteptări mari în ceea ce privește calitatea jocului. Peste jumătate dintre ei clasifică performanța grafică ca fiind un factor important și peste 40% aleg jocuri inovatoare și ample.

Prin intermediul soluțiilor HMS Core, dezvoltatorii de jocuri pot crea experiențe de înaltă calitate adaptate pentru jucătorii chinezi, care sunt mai dispuși să cheltuiască timp și bani pentru jocuri complexe. HMS Core oferă motoare și cadre de randare grafică optimizate, cum ar fi Slim LOD sau Scene Kit, și componente pentru motoare mainstream precum Unity și Cocos, pentru a ajuta dezvoltatorii să îmbunătățească performanțele grafice pe platforma Android.

Huawei are o bază extinsă de utilizatori în China și înțelege profund piața internă de aplicații. Compania caută din ce în ce mai mult să profite de această expertiză pentru a ajuta dezvoltatorii internaționali să înțeleagă mai bine piața chineză și să depășească obstacolele, deblocând astfel nenumăratele oportunități de lansare a unei aplicații în China.