Institutul ”Marius Nasta” a lansat, în premieră, un call center pentru aparținătorii pacienților COVID

Publicat: 14 mai 2021, 10:00, de Eliza Popa, în ACTUALITATE , ? cititori
Institutul ”Marius Nasta” a lansat, în premieră, un call center pentru aparținătorii pacienților COVID

Institutul de Pneumoftiziologie ”Marius Nasta” din București a lansat un serviciu de call center, prin intermediul căruia rudele și aparținătorii pacienților bolnavi de COVID-19, internați la ATI, pot afla informații despre starea lor de sănătate.

Serviciul implementat de unitatea medicală are parte și de sprijinul tehnic al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS). Apelurile oamenilor sunt preluate de studenții voluntari din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București.

Inițiativa a venit ca urmare a faptului că accesul aparținătorilor nu este permis în spital tocmai din cauza situației pandemice, în vederea limitării răspândirii noului coronavirus.

Call center-ul va funcționa 7 zile din 7

Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internați în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informațiile în privința stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să țină legătura cu spitalul” a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Capitală, dr. Beatrice Mahler.

Rudele și aparținătorii pot apela numerele 031.9472 și 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informații despre starea de sănătate a celor dragi internați în secția ATI COVID-19.

Call center-ul va funcționa 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00–13:00 și 14:00-20:00.

Totodată, studenții care deservesc call center-ul vor avea parte și de sprijinul unui grup de psihologi pentru relaționarea cu aparținătorii.