Jocuri de noroc. Trucuri folosite pentru a „agăța” clienți

Jocurile de noroc provoacă dependență și pot distruge vieți. Cazinourile folosesc tot felul de tehnici pentru a „agăța” cât mai mulți clienți și pentru a-i face pe aceștia să petreacă cât mai mult timp experimentând jocurile de noroc.

​​Au fost studiate cele mai revoluționare tehnici pentru a „agăța” și ține oamenii la jocurile de noroc: de la grupuri de arhitecți și de antropologi până la sisteme tot mai tehnologizate.

O asociație italiană, Ricerca Bolognese, a disecat procedurile folosite de industria jocurilor de noroc. Plaja variază de la metode simplificate și ajunge până la senzorii din monitoare.

Toate sunt folosite cu scopul de a „întări constrângerea de a juca și de a împiedica jucătorul să se ridice de pe scaun”.

„Timpul de oprire trebuie redus la minimum. Industria jocurilor de noroc face totul mai ușor și mai rapid”, explică Carla Landuzzi, director științific adjunct al asociației.

 „Sadism pentru a agăța jucătorii”, așa sunt descrise metodele de a agăța clienți.

„Este o tradiție care vine din țările anglo-saxone”, explică specialiștii, vorbind despre „inteligențe care cu sadism sunt folosite pentru a agăța jucătorii, adică să-i atragă la joc și apoi să-i păstreze cât mai mult posibil”

În primul rând, specialiștii spun că pentru a agăța clienți trebuie pierdută noțiunea de timp și spațiu, scrie playresponsibly.ro.

Sunt folosiți experți în arhitectură, pentru că „spațiul în care joci este de o importanță extremă”. Lipsa deschiderilor spre exterior, de exemplu a ușilor, înseamnă că „jucătorul nu își dă seama de trecerea timpului”.

Senzorii pe monitoare sunt un element fundamental. Alte competențe sunt oferite de antropologi și de sociologi. Tehnologia își joacă rolul său: în monitoarele de joc sunt inserați „senzori” care urmăresc „să surprindă fizionomia și caracteristicile persoanei care joacă și, cu un soft foarte rafinat, să îi înțeleagă slăbiciunile și dorința”.

Apoi, mai există un aspect „îngrozitor”, și anume acela al valorificării „fragilității umane”. Se fac promisiuni de câștiguri mari, unele neavând corespondent în realitate.

În fine, lipsa de informare dată jucătorilor este utilizată la maximum.

„Toată lumea poate vedea că fenomenul este în plină expansiune”, spune Mirella Felice, șefa departamentului de sănătate mintală a AUSL Bolognese. 

Mai multe articole...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole