Kia a dezvăluit modelul electric EV6

Kia a prezentat primele imagini ale designului exterior și interior ale modelului EV6. Anunțat acum câteva zile, acesta se bazează pe Electric-Global Modular (E-GMP). Detaliile tehnice nu sunt încă menționate, dar premiera este așteptată pentru luna martie.

Pentru primul model E-GMP, pentru care Kia publicase deja primele teasere săptămâna trecută, designerii Kia au luat o direcție complet nouă. Grila radiatorului „Tiger Nose” care a caracterizat până acum capătul majorității modelelor Kia nu se mai găsește pe EV6. Cele două faruri sunt acum conectate doar printr-un element orizontal simplu, iar admisia inferioară de aer este de asemenea simplă. Cea mai izbitoare caracteristică din față sunt farurile mari și reproiectate. Modelul are un design cu un iz oldies nedefinit, complet diferit de modelele anterioare ale coreenilor.

Compania coreeană spune că EV6 a fost proiectat conform noii filozofii de proiectare „Opposites United”.

Kia nu oferă informații despre detaliile tehnice ale mașinii electrice odată cu dezvăluirea designului EV6. În prezent, punctul de referință sunt datele cheie cunoscute ale Ioniq 5, care este oferit cu două dimensiuni ale bateriei (58 și 73 kWh), fiecare dintre baterii fiind disponibilă cu tracțiune integrală și spate. Puterea de acționare este cuprinsă între 125 și 225 kW. Cu arhitectura sa de 800 de volți, se spune că Ioniq 5 poate încărca baterii de la 10 la 80% în 18 minute.

Mai multe articole...

2 COMENTARII

  1. Este posibil ca degetul meu din mouse să fi alunecat din greșeală intenționat în această informație” dar sa privim cu mai mare atenție și către România!
    Utilizatorii din România (și nu numai) au văzut că din harta Europei prezentată la un moment dat de CEO-ul companiei, Herbert Diess, lipsea țara noastră, dar și Norvegia. Lipsa de infrastructura a drumurilor îl poate scoate pe român afara din joc într-un mod disciplinat chiar pe ușa din dos? Se pare ca DA!
    România, „exclusă” de Volkswagen de pe harta europeană a mașinilor electrice?
    Ideea Volkswagen a Europei. Strigătele în română … Glumele au continuat. „Nu vrea să se pună cu Dacia”, a comentat „afishinacloud”, un utilizator din Marea Britanie. Alții cred că cel care a realizat harta a confundat țara noastră cu Marea Neagră.
    Poveste continua / Sursa: Reddit/r/electricvehicles

  2. https://www.youtube.com/watch?v=vdnRfNwj1Fg&t=341s
    Ceea ce a fost puțin ciudat la hartă a fost că avea o decupare foarte clară în toată țara României . La o inspecție mai atentă a hărții, a devenit evident că Norvegia se afla și în afara zonei evidențiate a continentului. Acest lucru ne-a făcut să ne întrebăm ce a vrut să spună VW prin a merge în mod deliberat în jurul celor două țări – a fost, de fapt, deliberat sau a fost un fel de derapaj?

    Numărul de vehicule electrice noi cumpărate în România este încă relativ mic. Țara a observat o creștere de la an la an, dar nu este încă o piață majoră pentru vehiculele electrice. Răsfoind materialul de presă lansat pentru Ziua Energiei VW, nu am găsit nicio mențiune despre Norvegia sau România în vreunul dintre blurbs, adâncind astfel misterul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole