Zhao Weidong, purtătorul de cuvânt al comitetului de organizare a Jocurilor Olimpice, a recunoscut oficial: fără public în tribune, din cauza restricțiilor anti-covid (doar câțiva spectatori invitați pot vedea competițiile), suvenirul Bing Dwen Dwen a devenit un lucru rar. Și astfel, poate pentru a depăși frustrarea de a nu putea vedea competiţiile în persoană, cererea a depășit oferta, iar presa națională a vorbit despre cozi lungi într-unul dintre principalele magazine de suveniruri din capitală. Potrivit lui Zhao Weidong, problemele de aprovizionare se datorează și sărbătorilor de Anul Nou Lunar, care au coincis cu Jocurile Olimpice.
„Din cauza festivalului de primăvară suntem încă în perioadă de vacanță. Mulți dintre muncitorii fabricii își petrec concediul acasă, fapt care a făcut ca aprovizionarea cu produse licențiate să fie afectată”, a subliniat purtătorul de cuvânt al comitetului olimpic. „Facem tot posibilul pentru a coordona producția și furnizarea de Bing Dwen Dwen”, a adăugat acesta pe timpul desfășurării Jocurilor Olimpice. Între timp, pe rețelele sociale au explodat plângerile utilizatorilor chinezi: un singur hashtag care cerea „un Dwen per familie”, a generat într-o singură zi 210 milioane de vizualizări pe platforma socială Weibo, potrivit rainews.it.