O reclamă cu frumoasa Scarlett Johansson, cea mai populară la Super Bowl 2022

Cea mai populară dintre reclamele difuzate duminică seară la Super Bowl 2022, conform topului vizualizărilor pe YouTube, este un spot publicitar al companiei Amazon, care prezintă sistemul său de comandă vocală Alexa în timp ce provoacă haos în fericita viaţă de familie a cuplului Scarlett Johansson – Colin Jost, informează variety.com.

În acea reclamă, actriţa Scarlett Johansson şi scenaristul Colin Jost, care s-au căsătorit în 2020 după ce s-au cunoscut pe platourile emisiunii de satiră “Saturday Night Live”, îşi imaginează ce s-ar întâmpla dacă Alexa ar putea să le citească gândurile. Astfel, cuplul descoperă că adevărul poate fi uneori dureros.

Multe celebrităţi din industria de divertisment americană apar în multe alte reclame difuzate la Super Bowl 2022 şi au obţinut multe vizualizări pe YouTube, potrivit agerpres.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...