Personalul din clinicile Regina Maria lasă mult de dorit!

Publicat: 13 dec. 2023, 18:00, de Magda Marincovici, în Sănătate , ? cititori
Personalul din clinicile Regina Maria lasă mult de dorit!

Policlinica Băneasa Regina Maria (strada Ion Ionescu de la Brad) ne anunță, cu multă emfază, că medicii care profesează aici sunt la dispoziția pacienților. Nimic de reproșat. Totuși,  calitatea personalului de la recepție, care reprezintă cartea de vizită a Policlinicii Regina Maria, lasă mult de dorit. Nu are răspunsuri la multe dintre întrebările pacienților și chiar când le are le adresează pe un ton răstit, neglijând că are misiunea de a oferi informații corecte și prompte.

În data de 15 noiembrie, o mamă și cei doi copii ai săi au achitat  prin ordin de plată către Policlinica Băneasa Regina Maria costul analizelor medicale efectuate la domiciliu.

În ziua de 6 decembrie, tot la Policlinica Băneasa Regina Maria, cei doi copii aveau programare pentru un nou set de analize. Surpriză! Potrivit informațiilor de la ”ghișeu” numai unul dintre copii putea să facă analizele, întrucât al doilea ”figurează în sistem cu sold restant”. Potrivit afirmațiilor mamei, ”prin ordinul de plată” erau achitate costurile pentru primul set de analize pentru ambii copii”.

Surpriză după surpriză!

Refrenul de la recepție era același: ”În sistem apare cu sold restant”.

În 6 decembrie, adică după aproape o lună,  persoana care a primit ordinul de plată vine cu un răspuns uluitor: în sistem se vede mai greu!  Mai greu, hai, dar chiar după o lună! Ce sistem mai este ăsta? Nu cumva e mai bun sistemul cu ”chitanța” pe care credeam că l-am depășit? Așa, măcar la… privat!

Pentru ca Policlinica să se lămurească, îi cere mamei să facă o sesizare pe care să o trimită la adresa feedback@reginamaria.ro. Ceea ce a făcut, atașând la e-mailul din data de 7 decembrie (ora 10:49) și ordinul de plată, care arăta negru pe alb că totul era achitat.  În aceeași zi, la ora 14:20, Policlinica cerea să i se trimită datele de identificare în sistem ale celor doi copii și ale mamei (nume, prenume, date de naștere). Mama se conformează și tot în 7 decembrie trimite datele solicitate. Din nou surpriză: nici până azi, 13 decembrie, Policlinica nu s-a deranjat să trimită un răspuns.  Și aceasta în condițiile în care mama a efectuat o reprogramare pentru analize în data de 13 decembrie.

Având în vedere atitudinea personalului de la ”ghișeu”, nu este exclusă o nou surpriză.

Și totuși, de ce Policlinica  nu a răspuns nici până acum la e-mailul din 7 decembrie și a preferat să bage capul în nisip? I s-a arătat ceva în sistem?

Pe de altă parte, un copil  este nevoit să absenteze de la cursuri pentru a face aceste analize, iar mama este obligată să se învoiască  de la job pentru a-și însoți copilul.

 Dar mai gravă este  amânarea efectuării  analizelor, știind că aceasta contribuie la întârzierea stabilirii unui diagnostic și demararea unui tratament esențiale pentru pacient. Poate tocmai de aceea ne îndreptăm spre servicii medicale private: pentru respect, pentru promptitudine, pentru diagnostic și tratament rapide. Evident, contra cost, Policlinică Regina Maria!

Redactorii ziarului Puterea vor efectua o anchetă amănunțită în ceea ce privește această unitate medicală.