Raportul NetX 2025: Cum se creează rețelele de comunicații cu modelul GIUDE

Huawei a prezentat raportul NetX 2025: Calea către rețelele viitorului” înaintea evenimentului MWC Shaghai 2021. Peng Song, președintele Huawei’s Carrier Marketing & Solution Sales Dept, a explicat raportul, care cuprinde informații și analize IDC, și a arătat cum modelul GUIDE poate crea rețelele operatorilor în viitor.

În ultimii 20 de ani, serviciile de comunicații au evoluat de la voce la o varietate de servicii de date, video și multe altele. Tehnologiile wireless, de transport și IT s-au dezvoltat alături de serviciile de comunicații pentru a răspunde unor cerințe tot mai mari.

Conform spuselor lui Peng Song, pe măsură ce se accelerează transformarea într-o societate inteligentă, toate industriile intră în era digitală, în care infrastructura ICT va juca un rol esențial în economia digitală. Planificarea rețelelor-țintă pentru toate scenariile de servicii este cheia dezvoltării operatorilor. Cum planificarea rețelelor-țintă urmărește succesul în afaceri, industria trebuie să acționeze având în vedere esența afacerilor. Rețelele de telecomunicații trebuie să facă schimbări majore pentru a se adapta noilor cerințe tehnologice și de servicii. Prin urmare, operatorii vor fi nevoiți să își facă planurile pentru rețelele-țintă încă de astăzi ca să poată profita de oportunitățile de mâine.

În cadrul discursului său, Peng Song a împărtășit viziunea Huawei pentru rețeaua-țintă a operatorului din 2025. Din perspectiva succesului în afaceri și a capabilităților tehnologice, Huawei consideră că rețeaua-țintă trebuie să aibă cinci caracteristici: Gigabit Oriunde (Gigabit Anywhere), Ultra-Automatizare (Ultra-Automation), Conexiune Inteligentă Multi-Cloud (Intelligent Multi-Cloud Connection), Experiența Diferențiată (Differentiated Experience) și Armonia cu Mediul Înconjurător (Environment Harmony).

Cele cinci caracteristici-cheie GUIDE ale rețelei-țintă CSP

Gigabit Oriunde este o caracteristică esențială a rețelelor-țintă pentru a putea oferi servicii digitale utilizatorilor. Rețelele gigabit reprezintă fundația pe care se sprijină creșterea unei companii, a unui oraș sau chiar a economiei unei țări. Conectivitatea gigabit este cerința fundamentală pentru producerea unor aplicații precum VR și AR, camere industriale și colectarea informațiilor despre producție.

Ultra-Automatizarea este esențială pentru rețelele-țintă cu O&M inteligente. Cum 5G se implementează masiv și tot mai mulți operatori lansează servicii de digitalizare industrială, scara și complexitatea rețelelor cresc exponențial. Operatorii trebuie să permită ultra-automatizarea prin adoptarea unor tehnologii inteligente și adaptate pentru big data. Rețelele operatorilor pot crea mai multă plusvaloare prin automatizarea inteligentă a unor sarcini complexe și simplificarea muncii umane.

Conexiunea Inteligentă Multi-Cloud creează o platformă pentru consolidarea serviciilor rețelei-țintă. După ani de dezvoltare, tehnologia cloud a evoluat de la IT-ul tradițional la cloud computing și apoi la cloud-native. Transformarea digitală a companiilor a determinat sistemele IT să se bazeze pe cloud, iar conexiunea multi-cloud este acum esențială pentru a răspunde cerințelor de control al costurilor, fiabilitatea serviciilor și recuperarea în caz de dezastru multi-cloud.

Aceste schimbări au determinat apariția unor noi cerințe pentru conexiuni inteligente multi-cloud și au oferit operatorilor noi oportunități de a dezvolta servicii de convergență între rețele și cloud.

Experiență diferențiată

Experiența Diferențiată este cheia care permite succesul de afaceri al rețelelor-țintă. Esența experienței de utilizare este afacerea, iar esența afacerii este monetizarea. Tot mai multe practici au dovedit că experiența diferențiată poate crea o valoare premium. De exemplu, pe piața întreprinderilor și guvernelor, bursele sunt dispuse să plătească de 10 ori valoarea chiriei pentru o latență de rețea cu 1 ms mai mică.

Pentru operatori, experiența diferențiată înseamnă a oferi atât experiența efortului maxim, cât și experiența deterministă. O experiență pozitivă poate satisface nevoile personale ale utilizatorilor, iar experiența diferențiată este sursa noii valori pentru operatori.

Armonia cu Mediul Înconjurător este angajamentul luat de rețeaua-țintă față de responsabilitățile sociale și face parte din strategia de dezvoltare sustenabilă a operatorilor de top din toată lumea. Operatorii trebuie să-și inoveze constant produsele și tehnologiile pentru a economisi energie, a reduce emisiile și a dezvolta o economie circulară.

De asemenea, aceștia trebuie să convingă principalii jucători din industrie să coopereze pentru a construi o societate cu emisii scăzute de carbon, prin utilizarea unor conexiuni, servicii, O&M și aplicații ecologice, lucru posibil prin inovațiile în domeniul echipamentelor, energiei, implementării rețelelor, centrelor de date, operațiuni și aplicații.

Raportul NetX 2025, publicat în cadrul întâlnirii de dinaintea MWCS, explică abordarea Huawei în privința operatorilor rețelelor-țintă, incluzând esența NetX 2025, modelul GUIDE ce caracterizează NetX 2025, recomandările privind dezvoltarea NetX 2025, precum și tehnologii inovatoare importante pentru 2025.

În încheierea discursului său, Peng Song a spus că modelul GUIDE al NetX 2025 pentru operatori reprezintă logica și viziunea Huawei în privința viitorului rețelelor și dezvoltării serviciilor operatorilor. Huawei s-a angajat să lucreze împreună cu operatorii și industriile pentru a explora și construi rețele-țintă orientate către viitor, precum și pentru a obține succesul în afaceri până în 2025.

1 COMENTARIU

  1. China dezvăluie planul de transformare a sectorului de producție cu internetul obiectelor.
    China planifică o transformare de înaltă tehnologie a producției pentru a compensa creșterea costurilor de producție și pentru a-și consolida poziția în lanțurile de aprovizionare globale.
    Beijingul va ajuta la modernizarea sectorului cu progrese în 5G, cloud computing și IoT, a declarat joi guvernul. Beijingul dorește să accentueze competitivitatea globală a produselor „Made-in-China” cu un nou plan de accelerare a utilizării tehnologiei informației în sectoarele de producție tradiționale. “Următorii trei ani vor fi o perioadă de creștere rapidă pentru internetul industrial”
    Economia digitală a Chinei a fost evaluată la 5,2 trilioane de dolari SUA (805 miliarde de dolari SUA) în 2019, a doua ca mărime din lume, potrivit unei estimări a Academiei de Tehnologie a Informației și Comunicațiilor din China, afiliată a ministerului industriei. Acesta a reprezentat aproximativ 36% din produsul național brut, deși a reprezentat aproximativ 40% din dimensiunea economiei digitale americane.
    Țara va începe o transformare a producției bazată pe tehnologie pentru a compensa creșterea costurilor de producție și pentru a-și consolida poziția de atelier mondial, în conformitate cu planul de acțiune 2021-23 prezentat joi de Ministerul Industriei și Tehnologiei Informației.
    “Următorii trei ani vor fi o perioadă de creștere rapidă pentru internetul industrial”, a declarat ministerul într-o declarație online. „[Noi] trebuie să depunem eforturi mari pentru a aborda dificultățile profund îngropate și problemele de durere pentru a promova digitalizarea industriilor și a industriilor digitale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...