Șeful ARF, Mihai Barbu, are studiile… „în ceață”, dar forțează falimentarea CFR Călători
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/06/mihai-barbu.png)
Președintele Autorității pentru Reformă Feroviară (ARF), Mihai Barbu, a ajuns, în aceste zile, vedeta televiziunilor prin faptul că vrea să falimenteze compania de stat CFR Călători, dar se știe mai puțin că studiile sale sunt cam… offline.
PUTEREA a semnalat recent că șeful ARF, Mihai Barbu, face jocurile operatorilor privați de transport călători cu scopul de a trage pe linie moartă CFR Călători (https://www.puterea.ro/seful-
Pinocchio de la Transporturi
Acest personaj controversat cocoțat în fruntea ARF de PNL este fostul director general de la Telecomunicații CFR SA, dar și cel care a trebuit să demisioneze, anul trecut, din Consiliul de Administrație de la Metrorex SA după ce Comisia Europeană a sesizat suspiciuni de conflict de interese în recrutarea acestuia. Astfel spus, demis de Comisia Europeană și recuperat de Grindeanu la șefia instituției regină, adică ARF, a transportului feroviar din România. Numai că aceste manevre cu iz penal făcute de Mihai Barbu evidențiază faptul că este cam paralel cu reforma feroviară și problemele de la calea ferată și PUTEREA a semnalat habarnismul acestuia (https://www.puterea.ro/cine-
Nu există facultatea și universitatea unde a fost licențiat Mihai Barbu
În CV-ul postat pe site-ul ARF, Mihai Barbu susține că este „Licențiat, specializare – economist Universitatea Gaudeamus Constanța – Facultatea de Marketing” (https://arf.gov.ro/web/wp-
Mai mul, Mihai Barbu susține că a urmat cursurile facultății de marketing, dar pe site-ul Universității Tomis că Universitatea Gaudeamus nu există, se precizează că „Universitatea a obţinut autorizaţii de funcţionare provizorii și ulterior acreditări pentru cele trei programe de studii universitare de licenţă organizate în cadrul Facultății de Studii Economice și Administrative: Administrarea afacerilor, Finanțe – Bănci și Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor”. Adică, nici vorbă de marketing (https://univtomis.ro/