Lanțul de restaurante fast-food McDonald’s a raportat cea mai mare scădere a vânzărilor de la începutul pandemiei, deoarece clienții din SUA sunt îngrijorați de starea economiei și au redus cheltuielile.
Potrivit publicației The Independent, vânzările lanțului de restaurante fast-food în SUA au scăzut cu 3,6%, cea mai mare scădere de la al doilea trimestru al anului 2020, deoarece compania a recunoscut că clienții „se confruntă cu incertitudinea”.
„McDonald’s are o istorie de 70 de ani de inovație, leadership și agilitate dovedită, toate acestea ne dau încredere în capacitatea noastră de a naviga chiar și în cele mai dificile condiții de piață și de a crește cota de piață”, a declarat Chris Kempczynski, CEO al McDonald’s.
În ultimele luni, compania a făcut schimbări pentru a încerca să-și recâștige clienții cu reduceri și oferte.
McDonald’s a răspuns prin extinderea meniului său value în SUA, care permite clienților să cumpere un articol pentru 1 dolar, cu condiția să achiziționeze un articol la preț întreg. Compania are și o ofertă de masă, de 5 dolari. Însă rezultatele arată că meniul accesibil nu a mers suficient de departe pentru a ajuta la reducerea anxietății consumatorilor pe fondul războiului comercial global.
Poate copiii vor avea două păpuși în loc de 30
„Ei bine, poate copiii vor avea două păpuși în loc de 30. Deci poate două păpuși vor costa cu câțiva dolari mai mult decât de obicei”, a spus el.
Trump, care iubește lanțul de restaurante fast-food, a vizitat McDonald’s anul trecut în timpul campaniei electorale, unde a servit cartofi prăjiți în restaurant.