Volvo vrea să ajungă la 5 modele electrice la vânzare până în 2025

Volvo Cars și-a stabilit un obiectiv de vânzări ridicat pentru modelul electric Recharge. Linia de modele hibride plug-in și mașini complet electrice a reprezentat 17% din volumul global Volvo 2020, în creștere față de 6,5% în 2019, dar încă sub obiectivul de 20% stabilit în bugetul anual.

Aproximativ un sfert din vânzările noastre la nivel global ar trebui să fie Recharge în acest an”, a declarat CEO-ul Hakan Samuelsson pentru Automotive News Europe.

CEO-ul Hakan Samuelsson este optimist că anul acesta va atinge obiectivul după ce, în a doua jumătate a anului trecut, 19% din vânzările globale ale Volvo au fost modele electrice sau hibrid.

În prezent, cea mai mare parte a vânzărilor de mașini alternative a Volvo e reprezentată de versiuni hibride plug-in de modele precum SUV-ul de dimensiuni medii XC60, dar CEO-ul a declarat că ponderea vânzărilor de mașini complet electrice va crește constant pe măsură ce producătorul va introduce în fiecare an o nouă mașină cu baterie.

Primul membru al familiei, care a debutat anul trecut, a fost Volvo XC40 Recharge P8. Anul acesta i se va alătura un alt model electric compact, probabil numit C40, iar o versiune complet electrică a SUV-ului XC90 urmează să fie lansată în 2022.

Până în 2025, Volvo își propune să aibă cinci mașini complet electrice în gama sa și se așteaptă ca aceste modele să reprezinte jumătate din vânzările sale globale.

Mai multe articole...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole