În lunile de vară de vârf, a existat doar o recuperare parțială, cu scăderi de 64% în iulie și 53% în august, cu scăderi suplimentare observate în septembrie (-59%), octombrie (-62%), noiembrie (-68% ), Decembrie (-67%), fără semne de recuperare în noul an: ianuarie 2021 (-68% comparativ cu aceeași lună din 2020). Deși amploarea impactului și calea către o recuperare variază în funcție de statele membre ale UE, cea mai mare scădere a numărului de zboruri comerciale a fost observată în aprilie în 21 de state membre, în timp ce luna mai a înregistrat cea mai mare scădere în celelalte 6 state membre ale UE.
Aeroportul München: cea mai mare scădere a numărului de zboruri comerciale în ianuarie 2021 În urma scăderilor fără precedent ale numărului de zboruri comerciale în 2020, pandemia a continuat să aibă un impact asupra unei mari majorități a aeroporturilor UE în 2021. În ianuarie 2021, cele mai mari scăderi ale numărului de zboruri comerciale s-au înregistrat în principalele hub-uri europene de transport aerian: München (-25 400 zboruri comerciale comparativ cu ianuarie 2020, -85%), Paris / Charles de Gaulle (-23 500, – 63%), Amsterdam / Schiphol (-23 100, -61%), Frankfurt / Main (-23 100, -64%) și Madrid / Barajas (-22 900, -70%).
Scăderi accentuate au fost înregistrate și în alte aeroporturi majore din UE, cum ar fi Barcelona / El Prat (-17 700, -77%), Roma / Fiumicino (-16 400, -78%), Viena / Schwechat (-15 800, -79% ), København / Kastrup (-14 900, -79%) și Düsseldorf (-12 800, -84%).