Restricțiile impuse de autoritățile din toate țările din cazua răspândirii de COVID-19, au afectat puternic toate companiile globale în 2020. Cu toate acestea, Samsung a înregistrat o creștere cu 2% a valorii de brand, de la 61,1 miliarde de dolari în 2019 la 62,3 miliarde de dolari anul curent. Samsung a urcat în top pe poziția cinci la nivel mondial, la trei ani după ce a ajuns pe locul șase pe lista celor mai bune mărci globale, în 2017.
„Am început de la numărul 43 cu o valoare de brand de 5,2 miliarde de dolari în anul 2000. Anul acesta ne situăm printre primele cinci branduri, cu o valoare de brand de 62,3 miliarde dolari, o mare realizare pentru noi. Nu am fi putut să avem parte de această realizare fără sprijinul clienților noștri din întreaga lume. Pentru a ne îmbunătăți în continuare statutul global, vom continua să ne implicăm și să comunicăm cu consumatorii”, a declarat YH Lee, CMO Samsung Electronics.