Kaufland își cere scuze clienților, din cauza unei răzătoare

Publicat: 15 mai 2022, 14:30, de Viorela Pitulice, în SOCIAL , ? cititori
Kaufland își cere scuze clienților, din cauza unei răzătoare

Un important retailer prezent pe piața locală își cere scuze clienților care au achiziţionat o răzătoare multifuncţională, deoarece există risc de accidentare. 

Este vorba de Kaufland, care retrage voluntar şi preventiv din motive ce ţin de protejarea consumatorilor, o răzătoare multifuncţională, comercializată în magazinele proprii începând cu luna iulie 2020, după cum a anunţat retailerul.

Comerciantul arată că se pot rupe bucăţi mici din componentele din plastic la acest produs, existând astfel posibilitatea de accidentare.

„Clienţii care au achiziţionat produsul sunt rugaţi să acorde atenţie informării şi să nu îl mai utilizeze. Ei se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a-l returna şi vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal”, se menţionează în anunţul comerciantului.