Coni, recent avertizată de CNAIR, a câștigat un contract de 130 milioane de lei în Prahova
Compania Coni, deținută de familia Onea din județul Prahova, a câștigat contractul pentru modernizarea și reabilitarea unui drum care pleacă din Urlați și ajunge la Mizil.
La licitația pentru atribuirea contractului de 130 de milioane de lei pentru modernizarea și reabilitarea tronsonului de drum de 46,03 km, ce se desfășoară de a lungul a trei drumuri județene ( 22,17 km pe DJ102 K, 3,22 km pe DJ 102D si 20,64 km pe DJ 100C ), între Urlați și Mizil, a fost câștigat de Coni, care a participat alături de bulgarii de la Hydrostroy AD și de către compania românească Metabet CF.
Asocierea n-a avut niciun fel de contracandidat pentru că alte două oferte au fost declarat inadmisibile.
Coni, compania familiei Cornelia și Nicolae Giunior Onea, din județul Prahova, a fost în urmă cu câteva zile ținta șefului Companiei de Autostrăzi, Cristian Pistol. Acesta a acuzat ritmul lent de evoluție a lucrărilor aferente lotului 2 de pe autostrada Ploiești București.
”Nu mai accept nicio întârziere din partea celor două Asocieri de constructori care lucrează pe lotul 1 (Pizzarotti -Retter) și pe lotul 2 (Trace-Coni)!
Le-am atras din nou atenția, astăzi, că trebuie să crească mobilizarea, astfel încât anul viitor să finalizeze lucrările pe cei 49,35 km dintre #Ploiești și #Pietroasele.
Am făcut tot ce ține de #CNAIR pentru ca antreprenorii să poată avea bani și front de lucru. Dar în cazul în care nu vor înțelege că trebuie să recupereze întârzierile, vom aplica sancțiuni.
Nu pot să accept ca la peste un an de la începerea lucrărilor progresul fizic să nu atingă nici măcar 25% pe cele două loturi finanțate prin #PNRR (#Dumbrava – Mizil și #Mizil – Pietroasele)”, a spus Pistol.
Lot 2 Mizil – Pietroasele are o lungime de 28,35km. Câștigător desemnat în februarie 2022 a fost asocierea Coni SRL – Trace Group, iar prețul a fost de 1,25 miliarde lei fără TVA. Durata execuției a fost prevăzută pentru 20 de luni, contractul fiind semnat în iunie 2022.