Cu cinci proiecte în derulare, dintre care două clădiri de birouri și trei ansambluri rezidențiale care însumează împreună peste 1.400 de apartamente, Hagag Development Europe a investit aproximativ 50 de milioane de euro în operațiuni dezvoltare și a tranzacționat mai mult de 400 de apartamente.
„Privim cu deschidere către digitalizare și beneficiile sale asupra business-ului și încercăm să rămânem cât mai inovatori. În acest sens, urmărim să identificăm în permanență noi instrumente și soluții centrate pe nevoile și satisfacția clienților, care să ne susțină în eficientizarea operațiunilor din cadrul departamentelor de marketing și vânzări. Am decis să digitalizăm acest segment al vânzărilor deoarece apreciem timpul personal al clienților noștri și ne dorim să le oferim o experiență cât mai plăcută în interacțiunea cu brandul, un flux de lucru transparent și eficient. Am convigenerea că RealPad ne va ajuta în atingerea acestor obiective ambițioase.”, spune Anna Cohen, Head of Marketing, Hagag Development Europe.
Pe fondul evoluției accelerate a lucrărilor de construcție în toate șantierele sale și a cererii în continuă creștere resimțită pe segmentul rezidențial, dezvoltatorul a decis implementarea de soluții smart precum RealPad, prin care să asigure eficientizarea și transparentizarea operațiunilor de vânzare, încurajând astfel digitalizarea sectorului imobiliar.