Ce firme din industria farma l-au sponsorizat pe Valeriu Gheorghiță

Când întrecerea „specialiștilor” în dat cu părerea despre COVID 19 era în plină desfășurare a mai apărut surprinzător și un coordonator al Campaniei Naționale de Vaccinare anti-COVID-19 în persoana colonelului MApN Valeriu Gheorghiță și toată lumea și-a pus întrebarea cine este și de unde vine. Gheorghiță era și este no name pentru lumea medicală de la noi.

Gheorghiță, de la ”medicina de călătorie”, la Ciucă, Cercel și abonamentul la sponsorizări

La scurt misterul apariției lui Valeriu Gheorghiță s-a lămurit. A ajuns să fie oracolul coronavirus ca urmare a unor conjucturi care ar trebui să dea de gândit anumitor instituții de forță ale statului român. O primă explicație a apariției sale la butoanele Campaniei Naționale de Vaccinare Anti-COVID-19 ar fi legătura sa de rudenie cu actualul premier Nicolae Ciucă. A doua ipoteză a medicului Valeriu Gheorghiță, specializat în ”medicina de călătorie”, are legătură cu medicul Steinu Cercel, adică a fost doctorandul acestuia. S-a vorbit ceva mai puțin despre ascensiunea miltară surprinzătoare-adică trei grade în trei ani, dar nimic despre succesul oarecum fulminant în cariera medicală, mai ales în al doilea an de epidemie de COVID 19. Însă, nu s-a spus despre Valeriu Gheorghiță despre ”greii” din industria farma care l-au sponsorizat pe acesta în ultimii ani.





Potrivit Agenției Naționale a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România, medicul Valeriu Gheorghiță a beneficiat în 2016 de 12 sponsorizări de la diverse firme de medicamente, printre care Johnson și Merck, în valoare totală de 28.882,83 de lei, adică circa 6.700 de euro (vezi documentul în facsimil). Anul următor a avut parte doar de trei sponsorizări de la Johnson & Johnson în valoare totală de 4.302,34 de lei, adică aproape 1.000 de euro (vezo documentul în facsimil). Însă și în 2018 și 2019 a mai fost sponsorizat de trei ori de către Johnson & Johnson cu 6.269,74 de lei și respectiv 1.754 de lei (vezi documentul în facsimil). Astfel, din cele 18 sponsorizări de care a beneficiat colonelul Valeriu Gheorghiță în perioada 2016-2019, opt au venit din partea firmei Johnson & Johnson România și șapte de la Merck Sharp Dohne România SRL, adică din partea a doi giganți din industria farma care sunt împlicați în combaterea epidemiei de COVID 19. Așadar, se pare că nimic nu este întâmplător în cariera și ascensiunea lui Valeriu Gheorghiță, iar prietenii, și nu numai ei, știu și de ce.

1 COMENTARIU

  1. Vorba unui clasic al comediei ” slabut,f.slabut”.Ruda cu Ciuca,nepot babei de unchias.Poate la gradele militare.Apoi doctorand a lui Cercel.Si ce daca,nicio relevanta.Cea mai „tare”vina sponsorizarea.Este plina lumea medicala mondiala de sponsorizari.Transparente,legale etc Din 2016.Ma asteptam sa-l faceti praf,profesional,moral,sa-l dati in gat cu ceva palpabil(ca tot suntem la medicina)Dar vax albina.Si in ultimul rand o fi el coordonatorul campaniei,dar este un simplu executant,sub multi altii care decid ce si cum.De asta nu i se poate reprosa nimic,pt ca executa ce decid altii.Asa ca articolul „incriminator”este un fass,un mare fass.
    .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...