Cum au ajuns anunțurile matrimoniale și campaniile cu diete „la mâna” internauților

Google a extins categoriile „sensibile la reclame”, astfel încât utilizatorii pot bloca conținutul care le-ar putea afecta sănătatea psihică, precum reclamele de slăbit.

În 2020, compania a anunțat pentru prima dată controale ale anunțurilor afișate pe Google în Statele Unite și a permis utilizatorilor să aleagă să vadă mai puține reclame despre jocurile de noroc și alcool, potrivit B1 TV.

Utilizatorii pot fi afectați

Extinderea categoriilor „sensibile de reclame” ar trebui să-i ferească pe utilizatori de conținut deranjant. De exemplu, poate fi dăunător pentru cineva care suferă de o tulburare de alimentație să fie expus la reclame despre pierderea în greutate.





Utilizatorii logați în contul Google pot realiza aceste setări din pagina Ad personalization.

„Oferirea de transparență și control a fost întotdeauna o prioritate pentru noi, așa că ne extindem instrumentele, permițând utilizatorilor să aleagă să fie expuși la mai puține reclame despre sarcină și parenting, anunțuri matrimoniale și slăbit. Vom continua să ascultăm feedbackul utilizatorilor și să studiem la ce categorii să extindem această funcție în viitor”, a declarat Karin Hennessy, reprezentant al companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...