Cum se fac cumpărăturile de sărbători în vreme de pandemie: Clienții se uită mai atent în buzunar

Perioada pandemiei plină de incertitudini din punct de vedere al veniturilor i-a făcut pe consumatori să se uite mai atent în buzunar chiar și atunci când fac cumpărăturile pentru sărbători.

Conform unui studiu EY Future Consumer Index, consumatorii sunt mai atenți la cumpărăturile pe care le fac și sunt mai cumpătați. De asemenea, se pare că pandemia i-a determinat pe clienți să se axeze pe cumpărăturile din online.

Peste o treime (37%) dintre cei 14.467 de consumatori intervievați sunt de părere că pandemia va continua ne afecteze viețile timp de cel puțin încă un an.

Acest procent crește la 43% în Europa și la 66% în Japonia, în timp ce consumatorii din India (19%) și China (18%) sunt semnificativ mai optimiști.

Statistici

  • „40% dintre respondenți au înregistrat o scădere a veniturilor în pandemie
  • 60%  dintre consumatori analizează mai atent modul în care își cheltuiesc banii
  • 41% dintre consumatori și-au redus cheltuielile pe produse neesențiale
  • 46% au amânat achiziția sau înlocuirea articolelor mai scumpe
  • 54% intenționează să cumpere diverse produse în perioada reducerilor
  • 42% dintre consumatori plănuiesc să cheltuiască mai puțin în sezonul de cumpărături comparativ cu anul trecut”

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...