Cum și-a aranjat adevăratul ministru al Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, să încaseze lunar, timp de 4 ani, câte 4.000 de euro

Sforarul șef al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, secretarul de stat Bogdan Mîndrescu, și-a mai aranjat, după ce va fi debarcat din funcție, o sinecură bine remunerată.

Mîndrescu centrează, Mîndrescu dă cu capul și la RAR

La scurt timp după ce a fost numit secretar de stat în Ministerul Transporturilor, Bogdan Mîndrescu, a aterizat ca membru provizoriu, pentru patru luni de zile, în Consiliul de Administrație de Registrul Auto Român (RAR), unde mai fusese timp de patru ani, și la Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR).




Ulterior, PUTEREA a semnalat că și-a aranjat, pe lângă lege, ca timp de patru ani să fie administrator la AACR (https://www.puterea.ro/jongleriile-lui-bogdan-mindrescu-adevaratul-ministru-al-transporturilor/). Însă, sinecura de la AACR nu îi era de ajuns și, ca atare, a tras sforile să-și aranjeze și jobul de la RAR pentru încă patru ani.

Astfel, la începutul acestei luni, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a ridicat pe site scrisoare de așteptări necesară selecției membrilor Consiliului de administrație, respectiv directorilor, pentru perioada 2022 – 2026, în sensul O.U.G. 109/2011, la Regia Autonomă „Registrul Auto Român”.

Practic, secretarul de stat Bogdan Mîndrescu mai vrea ca Bogdan Mîndrescu să stea încă patru ani în bordul administrativ de la RAR, adică să tragă sforile așa cum a făcut în primul mandat, dar mai ales după ce a fost uns secretar de stat. Nu trebuie omis faptul că imediat după ce a ajuns secretar de stat, Mîndrescu l-a demis pe directorul RAR de la acea vreme, Radian Tufă, pentru a o impune pe Alina Niță, care n-are pregătire tehnică, fiind economistă trecută și prin ograda Ministerului de Interne.

Mîndrescu, mai bine remunerat decât Grindeanu, Ciucă și Iohannis

Ce-l recomandă pe Mîndrescu pentru a fi administrator la aceste două entități de sub tutela Ministerului Transporturilor? Doar tupeul și goana după bani. Indemnizația de membru în bordul administrativ de la RAR este 12.253 de lei, iar la AACR de 7.403 lei. Astfel, din cele două sinecuri, acesta a încasat și va încasa lunar aproape 20.000 de lei, adică vreo 4.000 de euro, la care se adaugă salariul de secretar de stat de 16.640 de lei, adică 36.925 de lei, ceea ce reprezintă peste 7.000 de euro pe lună.

În timp ce vice-premierul și ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, este remunerat cu circa 14.000 de lei. Practic, Mîndrescu câștigă lunar de două ori și ceva mai mult decât ministrul Transporturilor, dar și decât premierul Nicolae Ciucă și președintele Klaus Iohannis – 14.500 de lei. Ca atare, după ce va fi zburat de la Ministerul Transporturilor, Mîndrescu va încasa lunar, timp de patru ani, din cele două sinecuri, AACR și RAR, câte 4.000 de euro. Șmecherie, de șmecherie!

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...

Cele mai citite articole