Edilul Robert Negoiță a „tocat” pentru imaginea sa peste 2.500.000 de euro din banii Sectorului 3

Pentru controversatul edil al Sectorului 3, Robert Negoiță, a devenit o obișnuință să folosească banii publici pentru a-și face imagine achitând sume uriașe pentru publicitate la mai multe trusturi TV, posturi de radio, presă scrisă și on-line.

Numai în 2019 și 2020, primarul Robert Negoiță a „tocat” din bugetul Sectorului 3 vreo 12.000.000 de lei, adică circa 2.500.000 de euro, pentru promovarea imaginii sale prin patru campanii locale de publicitate în mas media. 

Banii au fost direcționați pentru promovarea a patru campanii de informare, și anume „Curățenia în Sectorul 3”, „Învățământul dual în Sectorul 3”, „Donații pentru comunitate” și „Primăria non-stop”.

Cea mai mare parte din cei 12.000.000 de lei proveniți din banii locuitorilor de la Sectorul 3 au mers către trei posturi TV, o parte de circa 2.600.000 de lei către presa online și restul către câteva posturi de radio.

Trebuie precizat că o mare parte din aceste campanii de publicitate au avut loc în decursul anului trecut când Robert Negoiță a candidat, cu succes, pentru un al treilea mandat după ce a plecat din PSD.

Practic, primarul de la Sectorul 3 a trecut primăria pe persoana sa fizică, gestionând banii publici ca și cum ar fi una dintre firmele sale. Acum, acesta încearcă cu disperare să revină în PSD și-l tatonează permanent pe Marcel Ciolacu.

Recent, Robert Negoiță a fost filmat la terasă din București alături de liderii PSD Marcel Ciolacu, Sorin Grindeanu și Mihai Tudose.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...

Ultimele articole