Fashion House a deschis un nou centru outlet în București după o investiție de 25 milioane euro

Publicat: 27 mai 2021, 13:54, de Aurel Drăgan, în Business , ? cititori
Fashion House a deschis un nou centru outlet în București după o investiție de 25 milioane euro
Fashion House Pallady

Fashion House Group a inaugurat astăzi cel mai nou centru outlet dezvoltat în Capitală, un proiect în valoare totală de 25 de milioane de euro. Construit în partea de est a orașului, Fashion House Pallady este cel de-al doilea outlet deschis în București.    

Fashion House Outlet Pallady este primul centru outlet inaugurat în acest an în Europa continentală. Proiectul de peste 12.000 metri pătrați include 62 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante și peste 300 de locuri de parcare pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit. Peste 100 de noi locuri de muncă au fost create prin deschiderea primei faze, următoarea etapă de dezvoltare, și ultima, urmând să aibă loc în 2022.  

Cea mai nouă destinație de cumpărături din Capitală vine în întâmpinarea consumatorilor cu reduceri zilnice de până la 70% la unele dintre cele mai iubite și celebre branduri de fashion din lume, precum Puma, Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s, US Polo Assn, United Colors of Benetton sau Marco O’Polo.

Fashion House Pallady aduce un concept nou pe piața centrelor comerciale din România, cu galerii în aer liber și un design inspirat din arhitectura Belle Époque a Bucureștiului. Noul outlet oferă clienților săi o experiență unică de cumpărături, într-un peisaj inedit, cu o atmosferă boema.

Situat pe autostrada A2, km 15 (ieșirea Cernica), la doar 25 de minute de centrul orașului și la 45 de minute de Aeroportul Internațional Henri Coandă, Fashion House Pallady este amplasat strategic pentru a fi ușor accesibil celor peste două milioane de locuitori ai orașului, inclusiv străinilor care vizitează Capitala.  

În contextul actual în care piața de retail la nivel global se confruntă cu dificultăți economice, deschiderea noului outlet reprezintă o investiție semnificativă a Grupului în economia Capitalei, reiterând totodată încrederea privind perspectivele de creștere ale pieței locale de retail.

Fashion House Pallady este al șaptelea outlet dezvoltat de grup în Europa Centrală și de Est și în Rusia, și al doilea deschis în Capitală. Primul este situat în partea de vest a orașului, în zona Militari, și funcționează din decembrie 2008.

„Suntem încrezători în potențialul businessului de tip outlet și ne-am asumat misiunea de a oferi clienților noștri acces la branduri de top, la prețuri  cât mai accesibile. Brandurile noastre partenere văd, de asemenea, beneficiile acestui  model de business, drept dovadă, peste 75% din spațiul disponibil înainte de deschidere este ocupat. Operând pe o piață locală de retail tot mai competitivă, suntem încrezători că Outlet Center Pallady va deveni una dintre principalele destinații de cumpărături din Capitală”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director, Fashion House Group.