Fostul portar de la Manchester City, Costel Pantilimon, investește la Iași într-o fabrică de produse naturiste
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/09/pantilimon-ID41881_INQUAM_Photos_George_Calin.jpg)
Fostul portar al Naționalei României și al echipei Manchester City, Costel Pantilimon, a ales să își îndrepte atenția către un domeniu surprinzător după cariera din fotbal. Originar din Bacău, sportivul s-a implicat într-o afacere din județul Iași, unde se produc suplimente și cosmetice naturiste, realizate pe bază de miere, polen, turmeric și piper negru.
Cum a apărut ideea unui business la Iași
Inițiativa i se datorează avocatului Valentin Stan din București, cel care a pus bazele brandului THS Organic în comuna Țuțora, la 15 kilometri de Iași. Acesta a început colaborarea cu Mariana Nichita, inginer de profesie și proprietara unei fabrici locale, iar în urmă cu aproape șapte ani au lansat primul produs, o mască pentru păr. Potrivit Ziarul de Iaşi, Pantilimon s-a alăturat afacerii trei ani mai târziu, atras de experiența personală cu produsele pe bază de ingrediente naturale.
„Am înțeles cât de mult pot ajuta ingredientele naturale și am decis să mă implic în business”, a declarat fostul portar pentru „Ziarul de Iași”.
De pe terenul de fotbal în fabrica din Țuțora
Astăzi, în unitatea din Iași se produc între 40.000 și 80.000 de pliculețe lunar, iar gama include trei produse principale: o mască pentru față, o mască pentru păr și un supliment pentru imunitate.
„Am fost atras în această afacere după ce, acum câțiva ani, am încercat să îmi dau un restart sistemului imunitar printr-o dietă bazată, printre altele, pe miere de albine. Am înțeles atunci cât de importante sunt ingredientele naturale și am avut încredere în produsele pe care mi le-a prezentat Valentin Stan, motiv pentru care am decis să mă alătur acestui business”, a explicat Costel Pantilimon.
Produsele sunt vândute atât pe piața din România, cât și la export.
„Produsele noastre sunt vândute în mai multe țări, printre care Germania, Singapore și altele, iar acum ne dorim să pătrundem și pe piețele din Țările Nordice, unde climatul și lipsa soarelui fac ca produsele pentru imunitate să fie foarte căutate. Feedbackul este excelent, iar rezultatele se văd repede”, a spus fostul portar.
Extindere pe piețele internaționale
Valentin Stan, partenerul lui Pantilimon, a povestit cum a reușit să transforme o idee într-un brand cu prezență internațională.
„Am pornit singur, de la zero, în urmă cu aproape șapte ani, lucrând la rețete și construind rețelele de distribuție. Primul produs a fost masca pentru păr, urmată de masca pentru ten, la care s-a adăugat produsul pentru imunitate. În curând vom lansa un nou produs mult mai puternic pentru întărirea imunității. Toate produsele sunt acreditate de Uniunea Europeană”, a explicat acesta.
Distribuția în România este asigurată de Remedia, iar piețele externe vizate includ Germania, Marea Britanie, Singapore și Qatar. În trecut, compania a avut și clienți în Statele Unite, însă pandemia a făcut livrările imposibil de susținut.
Un brand ieșean cu rădăcini locale
Deși extinderea internațională continuă, rădăcinile rămân puternic legate de Iași. Mierea și polenul provin de la producători locali, iar ambalajele sunt fabricate în județ. Astfel, fiecare produs trimis peste hotare poartă marca Iașului.
„Produsele noastre aduc beneficii reale pentru sănătate, iar noi credem că tot mai mulți oameni vor înțelege importanța produselor naturiste. Mă bucur să văd că interesul pentru o alimentație corectă și produse naturale crește tot mai mult, iar acest lucru ne motivează să mergem înainte”, a subliniat Pantilimon.