Companiile auto se luptă să rămână în fața unei schimbări către vehiculele cu emisii zero, o piață dominată deja de Tesla și Volkswagen Group, iar ambele își intensifică eforturile de producție și investițiile, iar francezii s-au mișcat rezonabil anul trecut pe această piață.
Ipoteza de lucru a grupului auto francez pentru 2021, an marcat de pandemie și de criza de cipuri semiconductoare, este ca vânzările de vehicule hibride și complet electrice să ajungă la 350.000 de unități. Cifra, care include mărcile Renault și Dacia ale grupului, e comparabilă cu proiecția mărcii VW de 450.000 de livrări de vehicule electrificate în acest an, care include mașini hibride plug-in și complet electrice.
De altfel, Dacia a lansat precomenzile pentru prima sa mașină electrică Dacia Spring, cu 1.500 de precomenzi în primele 4 ore de la deschiderea site-ului.
Grupul VW, care include și mărci precum Seat, Audi sau Porsche, vizează livrarea unui milion de vehicule electrificate în 2021, fie ele mașini electrice, fie hibride.