Jurnalistul care a realizat interviul cu prințesa Diana în 1995, după acuzații: Nu am vrut niciodată să îi fac rău

Jurnalistul BBC Martin Bashir a reacționat după acuzațiile potrivit cărora ar fi folosit metode înșelătoare pentru a o determina pe Prințesa Diana să acorde un interviu în anul 1995 pentru teviziunea la care lucra.

Bashir le-a cerut scuze celor doi fii ai lui Lady Di, William și Harry și a precizat că „nu a vrut niciodată să îi facă rău Dianei în vreun fel”, relatează The Guardian. După raportul despre interviul dat de Diana pentru BBC în 1995, prințul William a declarat că înșelătoria la care mama sa a fost supusă ar fi înrăutățit relația părinților săi.





Un raport independent realizat de John Dyson, un fost judecător al Curţii Supreme Britanice, arată că interviul istoric realizat în 1995, cu prințesa Diana, de către jurnalistul Martin Bashir, a fost obținut prin înșelăciune. Tony Hall, care coordona redacţia de ştiri a grupului BBC în perioada celebrului interviu cu prinţesa Diana din 1995, a demisionat sâmbătă din funcţia de preşedinte al muzeului londonez National Gallery, după publicarea recentă a raportului care a criticat ancheta internă realizată de televiziunea publică britanică în legătură cu modul în care a fost obţinut acel interviu, informează AFP.

Citește mai multe:

UPDATE: Demisie importantă în cazul interviului istoric cu prințesa Diana, obținut prin înșelăciune (VIDEO)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...