Mercedes-Benz România o numește CEO pe Amanda Zhang, în locul lui Martin Schulz

Publicat: 18 feb. 2021, 13:15, de Răzvan Zamfir, în ECONOMIE , ? cititori
Mercedes-Benz România o numește CEO pe Amanda Zhang, în locul lui Martin Schulz

Mercedes-Benz România îl înlocuiește, de la 1 martie 2021, pe CEO-ul Martin Schulz (47 de ani), cu Amanda Zhang (43 de ani), fost Senior Manager Marketing Communications în cadrul Mercedes-Benz AG. După un mandat de 2 ani la conducerea Mercedes-Benz România, Martin Schulz va prelua funcția de Președinte și CEO al Mercedes-Benz Cars Middle East.

Amanda Zhang a supervizat proiecte internaționale complexe precum „Journey to China” – care a constat în transferarea operațiunilor de vânzări din Hong Kong în Beijing. De asemenea, Amanda Zhang a contribuit semnificativ la consolidarea performanțelor echipei de Sales Market Management din Japonia și la dezvoltarea echipei de Product Management și Marketing din Regiunea Europa.

Începând cu 2016, Amanda a fost implicată direct în elaborarea unui centru de competență dedicat zonei de Product Management și Marketing, cu două locații în Europa, dezvoltând totodată proiecte locale și regionale în 18 piețe europene. Amanda Zhang are o vastă experiență în senior management și o expertiză amplă, dobândite în urma proiectelor de succes în cadrul Daimler, aptidudini cheie pentru a conduce Mercedes-Benz România către mobilitatea viitorului din toate punctele de vedere.

„Amanda este o forță de neoprit –observând atent întreg efortul depus în dezvoltarea și optimizarea operațiunilor în care a fost implicată și devotamentul său în digitalizarea proceselor de business, sunt convins că este persoana potrivită  pentru a conduce Mercedes-Benz România mai departe”, a menționat Karl Schregle, Head of Mercedes-Benz Cars Sales Europa. „2020 a fost un test dificil pentru toți cei aflați în poziții de leadership. Iar Martin Schulz a trecut cu brio testul. Aria sa de experiență și buna cunoaștere a întregului business Mercedes-Benz au fost esențiale în traversarea acestei perioade pline de ambiguități. A dovedit că este un lider agil, care a îmbrățișat provocările și a abordat schimbarea ca pe o oportunitate de a testa noi moduri de lucru. Iar faptul că Mercedes-Benz conduce topul autoturismelor premium în 2020 este o dovadă puternică a acestui fapt”, a continuat acesta.