O cunoscută rețea de electro-retail se extinde puternic
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/05/484579843_3020038354828095_4342403905144209722_n.jpg)
Una dintre cele mai cunoscute rețele de magazine de produse electrice – de la electrocasnice la IT – a anunțat că anul acesta se va extinde și reorganiza. În urma acestui proces, noi magazine vor fi deschise, iar cele existente vor avea o nouă față.
Retailerul Flanco anunţă că bugetul total de investiţii alocat în acest an extinderii şi modernizării reţelei este de aproximativ 20 de milioane de lei. Compania vizează deschiderea a zece noi magazine până la finalul anului şi reamenajarea altor 12-15.
”Flanco, primul smart discounter electro-IT din România, anunţă cel mai ambiţios plan de extindere din ultimii şase ani. Noua strategie vizează deschiderea a zece noi magazine până la finalul anului şi reamenajarea altor 12-15 potrivit noii poziţionări”, anunţă compania.
Suprafaţa de vânzare a reţelei va creşte cu aproximativ 10.000 mp, extinderea vizând în special oraşele mari şi centrele comerciale cu trafic ridicat.
“După o perioadă în care strategia de extindere a fost, mai degrabă, prudentă şi a vizat preponderant oraşele, precum şi spaţiile comerciale mici şi mijlocii, anul acesta marcăm o schimbare de abordare şi revenim, similar perioadei pre-pandemice, către deschideri în oraşe mari şi către suprafeţe mai generoase ale magazinelor, de 800-1000 mp”, a spus Dragoş Sîrbu, CEO Flanco.
Noi magazine se deschid în orașe mari
Începând din luna mai, retailerul are programate deschideri de magazine pe suprafeţe extinse, în oraşe mari şi foarte mari din ţară: Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa, Bacău, Piteşti, Galaţi. În primele luni ale acestui an, Flanco a inaugurat deja două alte magazine în Iaşi şi Tulcea.
“Extindem reţeaua Flanco în spaţii cu trafic intens, acolo unde putem oferi tot ce înseamnă conceptul smart discounter: tehnologie de ultimă generaţie, oferte inteligente, soluţii flexibile de plată şi campanii atractive pentru clienţi, precum Rabla. Investim 20 de milioane de lei în extinderea şi modernizarea reţelei şi creăm aproximativ 300 de noi locuri de muncă în comunităţi”, a mai spus reprezentantul companiei.
De asemenea, retailerul se află în plin program de reamenajare a magazinelor reţelei în linie cu poziţionarea de smart discounter, anunţată anul trecut. Pentru anul 2025, Flanco a prevăzut rebrandingul a 12-15 magazine, pe lista celor deja deschise aflându-se puncte de vânzare din Giurgiu, Arad, Târgovişte, Râmnicu-Sărat şi, în curând, Târgu-Mureş. Până în prezent, reţeaua Flanco Smart Discounter a ajuns la 22 de puncte de vânzare în care noua identitate este vizibilă, poziţionate în 17 oraşe din ţară.