O tânără de 16 ani a avut reacţie adversă anafilactică după vaccinarea cu Pfizer

O tânără în vârstă de 16 ani a prezentat o reacţie adversă anafilactică, manifestată prin hipotensiune arterială, desaturare şi pierderea temporară a conştienţei, după administrarea dozei de vaccin Pfizer-BioNTech.

„Persoana a avut acordul părinţilor pentru efectuarea vaccinului şi a fost imunizată împreună cu ceilalţi membri din familie la centrul de vaccinare din oraşul Ulmeni. În istoricul medical al persoanei nu au existat antecedente alergice”, a precizat purtătorul de cuvânt al Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă (CJSU) Maramureş, Dan Bucă, potrivit Agerpres.





Conform aceleiaşi surse, personalul medical din centrul de vaccinare Ulmeni a acordat primul ajutor, iar tânăra a fost stabilizată şi transportată de un echipaj al Serviciului de Ambulanţă Judeţean Maramureş la Unitatea de Primire Urgenţe a Spitalului Judeţean de Urgenţă din municipiul Baia Mare, unde a rămas sub supraveghere medicală.

„Ulterior, pacienta a plecat la domiciliu, nefiind necesară internarea în spital”, a precizat reprezentantul unității medicale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...