Peste 700 CP și accelerație fulgerătoare: noul Porsche 911 Turbo S stabilește un nou record de performanță
:format(webp):quality(80)/https://www.puterea.ro/wp-content/uploads/2025/09/Porsche-911-Turbo-S.webp)
Porsche a prezentat oficial cel mai rapid și mai puternic 911 din istorie, un model care combină tehnologia hibridă cu tradiția sportivă a mărcii germane. Noul Porsche 911 Turbo S facelift vine cu peste 700 de cai putere, o accelerație de 2,5 secunde până la 100 km/h și o viteză maximă de 322 km/h.
Design revizuit, aerodinamică activă și detalii moderne
Din punct de vedere vizual, noul 911 Turbo S se distinge printr-un kit de caroserie reproiectat, cu prize de aer active integrate în bara de protecție frontală și faruri optimizate tehnologic. În partea din spate, modificările includ o aripă redesenată, stopuri cu grafică modernă și un difuzor încorporat într-o bară de protecție revizuită, completată de țevi de eșapament cu forme atipice.
Aceste detalii nu sunt doar estetice, ci și funcționale, îmbunătățind fluxul de aer și eficiența aerodinamică la viteze mari. Informații despre mașină au fost dezvăluite pe site-ul oficial al mărcii.
Motor hibrid T-Hybrid cu 711 CP și tehnologie de ultimă generație
Cea mai importantă schimbare se află sub capotă: modelul este echipat cu un sistem de propulsie hibrid T-Hybrid, construit în jurul unui motor boxer de 3,6 litri. Acesta este asistat de două turbocompresoare electrice și un motor electric suplimentar, oferind o putere totală de 711 CP și un cuplu maxim de 800 Nm.
Performanțele sunt pe măsura cifrelor: 0–100 km/h în doar 2,5 secunde, ceea ce îl plasează în aceeași ligă cu hipercaruri consacrate, și o viteză maximă limitată la 322 km/h.
Greutate optimizată și performanțe pe circuit
În ciuda sistemului hibrid, noul 911 Turbo S cântărește 1.736 kg, adică doar 85 kg în plus față de generația anterioară, fără hibridizare. Inginerii Porsche au compensat prin materiale ușoare și un sistem de frânare modernizat, completat de o suspensie recalibrată.
Rezultatul se vede pe circuit: modelul a reușit să parcurgă legendarul Nürburgring Nordschleife în 7:03.92, un timp impresionant pentru o mașină sport de serie, confirmând astfel că îmbunătățirile nu sunt doar pe hârtie.
Prețuri premium pentru coupe și cabrio
Conform datelor publicate de Motor1, prețul de pornire al noii versiuni Porsche 911 Turbo S coupe începe de la 272.650 de dolari, iar varianta cabriolet are un tarif minim de 286.650 de dolari, fără opționale.
Prin acest model, Porsche reușește să îmbine tradiția motorului boxer cu viitorul propulsiei hibride, aducând performanțe fără precedent în istoria 911-ului. Noul Turbo S marchează și intrarea oficială a celebrei game în era electrificării de înaltă performanță.