Phuket – ce sa nu ratezi, in 4 zile!

Thailanda este o destinatie foarte cautata in ultimii ani, iar ofertele sunt tot mai bune. Noi am zburat cu Qatar Airways, si va recomand sa vanati ofertele lor daca aveti de gand sa mergeti in Thailanda.

Din motive personale, nu am putut alege alta perioada, asa ca am mers in august. Stiam ca este sezonul ploios dar ne-am gandit ca oricum fiind cald, nu este o problema iar ploile sunt scurte, de vara. Asa a si fost, in mare.

In schimb, nu am reusit sa ma obisnuiesc cu umiditatea ridicata. Mi-am tinut parul numai prins, iar make up, am avut doar in prima zi. Nu e o idee buna sa porti make-up cand umiditatea ajunge si la peste 90%.

Dupa cum va spuneam am stat doar 4 zile in Phuket, dupa care am plecat in Chiang Mai. Noi am ales Patong, stiam ca va fii mai agitat si colorat, iar de data asta chiar asta ne doream. Intr-adevar este galagios in zona de centru, dar in rest a fost chiar ok.

Daca aveti transportul inclus aeroport-hotel-aeroport, scapati de grija. In schimb, aveti la indemana taxiurile care costa cam 30€ un dus, sau minibus-urile care merg in cam toate statiunile mari de pe insula.

Dupa ce am ajuns la hotel, am fugit la cea mai apropiata agentie de turism si am luat prima excursie, un day tour pe insula.

Asadar, a trebuit sa ne miscam foarte repede si sa organizam totul rapid, sa nu pierdem nici macar o zi!

Citește mai departe pe Calatoreste cu Emma.

Mai multe articole...

Cele mai noi articole

Portul Constanţa se pregătește pentru noua recoltă: Toate drumurile intens circulate...

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime (CNAPM) Constanţa anunță că, în următoarele două luni, adică până la începerea campaniei de recoltare, toate drumurile intens circulate...

Prefectul de Prahova îi face concurență lui Iulian Dumitrescu la preşedinţia...

Virgiliu Nanu, preşedintele PSD Prahova și prefectul județului, îi face concurență lui Iulian Dumitrescu, acuzat de corupţie şi aflat sub control judiciar, la preşedinţia...