Prima expoziție virtuală din segmentul auto se găsește pe virtualmobility.ro

Autonet organizează prima expoziție virtuală din segmentul auto, în România. Evenimentul se află la cea de-a 13-a ediție și se desfășoară în perioada 1 – 30 octombrie, anul acesta pentru prima oară în mediul virtual, în contextul restricțiilor impuse de pandemia de coronavirus.

Platforma Virtual Autonet Mobility Show – www.virtualmobility.ro – găzduiește 70 de standuri virtuale ale celor mai importanți producători de piese și sisteme auto, echipamente de service, precum și ale departamentelor și companiilor Grupului Autonet.Vizitatorii au ocazia să afle ultimele noutăți din acest segment al universului auto accesând standurile virtuale ale expozanților precum Bosch, Brembo, Castrol, Continental, Delphi, DRIv, Elring, Exide, KYB, Mahle, Mann Filter, Mobil 1, NRF, Schaeffler, Valeo, Varta sau ZF/TRW. Pe lângă dimensiunea profesională, Virtual Autonet Mobility Show are și secțiuni dedicate relaxării, în care toți membrii familiei sunt bineveniți.





 “Dacă facem o analiză a anilor trecuți, vedem că în fiecare an, în cadrul expozițiilor și al conferințelor pe care Autonet Import le-a organizat, am avut bucuria de a ne întâlni în persoană cu nu mai puțin de 5.000 – 6.000 de clienți și peste 300 de reprezentanți ai furnizorilor de componente auto. De aceea, am considerat că este de neconceput ca anul acesta să treacă fără să avem parte de această interacțiune cu exponenții de top din domeniu și cu clienții noștri. Lansarea expoziției virtuale a fost precedată de o perioadă de șase luni de pregătiri și suntem foarte mândri că cei mai importanți furnizori de produse și servicii auto sunt alături de noi în acest proiect special,” a declarat Cristian Matei, COO Autonet Import România.

Autonet Import a depus mereu eforturi pentru a dezvolta o colaborare profesională atractivă, dar și o relație personală strânsă cu partenerii săi, iar evenimentul anual “Autonet Mobility Show”, organizat din anul 2012, la Cluj, București și Budapesta, este unul dintre proiectele care a îmbinat mereu foarte bine cele două dimensiuni și a creat o legătură directă între producătorii de piese auto, profesioniștii din domeniul reparațiilor auto din România și echipa Autonet. În ciuda perioadei dificile prin care trecem, compania sătmăreană a considerat că aceste lucruri rămân foarte importante și a făcut demersuri pentru a menține vie acestă tradiție, organizând evenimentul în mediul online.

“Din informațiile noastre, în România, nimeni nu a mai realizat o platformă specială pentru o expoziție virtuală și, de aceea, suntem mândri că suntem primii care prezentăm un astfel de concept. În contrast cu un eveniment tradițional, expoziția online poate fi vizitată timp de o lună, fiind actualizată zilnic cu conținut, jocuri și premii, care vor completa atracțiile oferite de standurile 3D. Ne bucurăm să vedem deja un interes crescut al publicului pentru această expoziție și îi așteptăm în continuare pe toți cei interesați de ultimele noutăți în domeniul serviciilor din domeniul auto,”  a declarat Tamás Ilonczai, Manager Marketing Autonet Import România.

Virtual Autonet Mobility Show își așteaptă vizitatorii online până la finalul lunii octombrie, pe www.virtualmobility.ro.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...