Strategia prin care Renault România a vândut 30 de mașini pe zi

Publicat: 18 sept. 2020, 21:00, de Roxana Roseti, în Auto , ? cititori
Strategia prin care Renault România a vândut 30 de mașini pe zi

Vânzările Grupului Renault în România au atins un record de 30 de mașini pe zi, vehiculele Dacia și Renault fiind achiziționate de către clienți în urma unui parcurs strict online. O parte dintre aceștia au optat și pentru livrarea la domiciliu, un serviciu opțional oferit celor care doresc sa reducă interacțiunea fizică sau efortul deplasării la un showroom.

Plata se face prin intermediul unui procesator securizat de plăți

„Am lansat cele două platforme de e-Commerce în urmă cu doi ani, înainte sa fim determinați de contextul special să ne orientam către aceasta zonă. A devenit rapid un atu, pentru că am înțeles din vreme ce nevoi și ce așteptări au clienții noștri într-un astfel de parcurs”, spune Mihai Tănase, Head of Digital Dacia & Renault. El adaugă că procedura de achiziție este intuitivă și rapidă, fără a necesita cunoștințe deosebite de utilizare a unor aplicații sau programe speciale. Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică), astfel încât alegerea să fie cât mai potrivită nevoilor lui.

Clientul poate finaliza procedura, plătind factura finală a vehiculului sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus). Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți. Atât contractul, cât și factura se transmit electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client.

Până în acest moment, peste 2.500 de clienți au ales să achiziționeze un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-Commerce.