Conform sursei citate, aproximativ jumătate dintre români au comentat la postări şi 41% au postat o poză pe profilul personal în ultimele trei luni.
Totodată, cea mai puţin comună activitate desfăşurată de români pe reţelele sociale este postarea de video-uri sau live-uri, desfăşurată de mai puţin de 10% dintre aceştia.
Studiul mai arată că femeile sunt în general mai active pe reţelele sociale decât bărbaţii, înregistând diferenţe pozitive pe majoritatea activităţilor.
Astfel, opt din zece femei (80%) au dat like-uri/reacţii/inimi la postări în ultimele trei luni, semnificativ mai multe comparativ cu bărbaţii (71%), conform Știrileprotv.ro.
Aproape jumătate dintre femei (47%) au postat o poză pe reţelele sociale în ultimele trei luni, comparativ cu procentajul bărbaţilor, care este semnificativ statistic mai mic (34%).
În acelaşi timp, 44% dintre femei au dat “share” (au distribuit) o poză pe profilul personal, procentaj ce este semnificativ statistic mai mare comparativ cu cel înregistrat de bărbaţi (36%).
Mai mult de o treime dintre femei (34%) au postat un story/o poveste în ultimele trei luni, procent de asemenea semnificativ mai mare comparativ cu cel al bărbaţilor (20%).
Tinerii (18-30 ani) postează mai multe story-uri, în timp ce persoanele mature (46-65 ani) postează pe profilul personal şi comentează la posturi mai mult, comparativ cu tinerii.
.