Turist nemulțumit de cazarea din Mamaia, despăgubit în instanță

Publicat: 15 feb. 2021, 16:27, de Laura Macovei, în ACTUALITATE , ? cititori
Turist nemulțumit de cazarea din Mamaia, despăgubit în instanță

Un hotel din Mamaia a fost obligat de instanță să restituie unui client banii pentru un sejur ratat, aceasta fiind o decizie fără precedent în turismul românesc.

Turistul a fost nemulțumit de condițiile oferite de hotel și a făcut plângere în acest sens, urmând ca mai apoi să se deschidă un proces, informează Digi24.

Bărbatul a cumpărat în 2019 un pachet de servicii, constând într-un apartament în regim all-inclusive cu o valoare de aproximativ 4.000 de lei. Conform acestuia, pe site-ul unității de cazare părea că hotelul are camerele renovate și că totul era în stare impecabilă, dar, la momentul cazării, turistul s-a declarat profund dezamăgit.

Hotelul i-ar fi propus acestuia să-l mute în altă cameră, dar bărbatul a refuzat și a cerut restituirea prețului achitat. Judecătorii au decis că hotelul trebuie să restituie reclamantului întreaga sumă de bani.