Arhitectura cu o singură rețea permite transformarea digitală guvernamentală și redresarea economică

Accelerată de COVID-19, transformarea digitală este în plină desfășurare. În acest context, pandemia a forțat o serie de probleme să fie în centrul atenției, inclusiv decalajul digital, stocarea de date, absența serviciilor digitale și lipsa canalelor digitale.

Acest lucru a determinat guvernele din întreaga lume să-și intensifice eforturile de transformare digitală.

Pentru a face față mai bine riscurilor economice și sociale prezentate de pandemie și pentru a construi rezistența împotriva crizelor viitoare, națiunile europene accelerează adoptarea tehnologiilor digitale și trec de la guvernele tradiționale la cele orientate spre servicii pentru o guvernare mai bună, o mai mare flexibilitate a serviciilor și o economie mai puternică. rezistenta.

Patru tendințe actuale

1. Extinderea canalelor de servicii pentru a realiza incluziunea digitală pentru toți

Multe guverne din Europa au folosit o varietate de soluții digitale pentru a permite WFH, predarea online și asistența medicală online să răspundă la blocaje. În plus, ei modernizează rețelele digitale pentru a adopta o abordare mai digitală.

Acest lucru permite grupurilor vulnerabile să se bucure de servicii publice și de securitate socială mai eficient și mai convenabil prin intermediul rețelelor digitale, pentru a obține în cele din urmă servicii digitale incluzive pentru toți.

Franța, de exemplu, a lansat rapid educația online bazată pe o platformă unificată, a simplificat resursele didactice și a politicilor de sprijin. Aceste eforturi au îmbunătățit considerabil accesibilitatea învățării online pentru studenții din zonele sărace, contribuind la reducerea decalajului digital.

2. Accelerarea consolidării datelor pentru a elimina silozurile de date

Prevenirea și controlul pandemiei au evidențiat nevoia urgentă de partajare a datelor. Din acest motiv, guvernele apelează din ce în ce mai mult la analiza big data pentru a îmbunătăți eficacitatea politicilor, pentru a accelera procesul de luare a deciziilor și pentru a optimiza serviciile guvernamentale.

Factorii politici și experții au nevoie de informații de primă mână. Ca atare, guvernele trebuie să elimine silozurile de date și să colaboreze cu mai multe părți pentru a extinde resursele de date.

În Marea Britanie, de exemplu, Serviciul Național de Sănătate (NHS) și Departamentul pentru Muncă și Pensii (DWP) au identificat aproximativ 540.000 de beneficiari prioritari ai vaccinului COVID-19 prin schimbul de date.

3. Consolidarea colaborării interdepartamentale pentru a îmbunătăți eficacitatea politicilor

Pandemia de COVID-19 a forțat guvernele să-și schimbe mentalitățile izolate și să consolideze cooperarea interdepartamentală. Multe țări folosesc tehnologii eficiente de partajare a datelor pentru a înlătura barierele departamentale și pentru a uni toate agențiile guvernamentale.

Această abordare colaborativă duce serviciile publice la noi niveluri și, mai important, oferă guvernelor o modalitate fezabilă de a rezolva multe alte probleme sociale spinoase.

HM Revenue & Customs (HMRC) din Marea Britanie, de exemplu, a făcut plățile fiscale convenabile prin parteneriat cu furnizori de servicii bancare deschise.

4. Raționalizarea canalelor de comunicare digitală pentru a obține o guvernanță resilientă a comunității

În zilele noastre, prevenirea și controlul pandemiei au devenit o parte normală a vieții de zi cu zi. Având în vedere acest lucru, sectorul public trebuie să pună în aplicare urgent un mecanism de comunicare fără probleme cu comunitățile, ajutându-le să devină mai stabile și mai rezistente.

Din acest motiv, multe țări au început să-și îndrepte atenția către noile instrumente digitale și platforme web. Aceste capacități esențiale ajută la îmbunătățirea prevenirii și a răspunsului la epidemii la nivel de comunitate prin îmbunătățirea accesului digital, consolidarea comunicării comunitare și creșterea participării la guvernarea comunității.

Regiunea Westfalia de Est-Lippe din Germania, de exemplu, a consolidat asistența reciprocă între cartiere prin construirea de platforme de informare și îmbunătățirea facilităților de servicii publice digitale.

Menținerea pasului cu aceste patru tendințe nu ar fi posibilă fără adoptarea infrastructurii și soluțiilor TIC, care pun bazele tehnologice pentru valul global de transformare digitală.

Pandemia a avut un impact profund asupra serviciilor publice și asupra socio-economiei. În acest context, este imperativ ca guvernele să adopte și să aplice TIC mai avansate la scară.

Acest lucru va contribui la furnizarea de servicii guvernamentale mai cuprinzătoare și mai convenabile pentru public, care pot contribui la propulsarea dezvoltării economice și la creșterea rezistenței economice.

Potrivit raportului Huawei Global Connectivity Index (GCI) 2020, țările cu o maturitate mai mare în domeniul TIC au fost capabile să reacționeze mai rapid și să atenueze impactul pandemiei.

Cinci capacități unice

Arhitectura noastră cu o singură rețea oferă cinci capabilități unice care permit servicii multi-cloud, creând beneficii sociale mai mari

Cu un istoric puternic în industria TIC, Huawei a dezvoltat arhitectura cu o singură rețea cu cinci capabilități unice adaptate sectorului serviciilor publice:

  1. acces la capabilități cloud diferite;
  2. management unificat;
  3. conexiune broadband;
  4. acces unificat.

Această nouă arhitectură permite guvernelor să construiască o platformă unificată de servicii guvernamentale și să implementeze servicii multi-cloud care le permit țărilor europene să își orienteze guvernele către servicii, să partajeze date, să realizeze servicii digitale incluzive pentru toți și să îmbunătățească rezistența la crize și șocuri economice.

1. Pentru a spori reziliența digitală, guvernele trebuie să reducă costurile de operare și, mai important, să fie mai bine poziționate pentru un răspuns rapid. Acest lucru poate remodela experiența și satisfacția cetățenilor cu noile paradigme.

Ca răspuns, Huawei a dezvoltat un mod de cloud hibrid deschis care oferă un model unic de element de rețea (NE) unic, combinând flexibilitatea cloud-urilor publice cu securitatea cloud-urilor private și permițând colaborarea elastică multi-cloud.

Acest mod hibrid cloud este favorizat de un număr tot mai mare de guverne, deoarece le ajută să răspundă rapid la solicitările de servicii pentru cetățeni 24/7 și să reducă costurile de operare.

2. În mod tradițional, agențiile guvernamentale suferă la stocarea de date. Soluția noastră special concepută poate transporta toate datele într-o singură rețea și poate implementa planificarea și construcția unificate. Acest lucru transformă izolarea datelor centrată pe departament în partajarea datelor centrată pe servicii.

Tehnologia flexibilă de tăiere asigură acorduri diferențiate de nivel de serviciu (SLA), făcându-l ideal pentru izolarea în siguranță a serviciilor sensibile, cum ar fi finanțele și sănătatea, fără a compromite rezistența și asigurarea lățimii de bandă. Aceasta este o potrivire excelentă pentru serviciile esențiale, inclusiv comunicațiile critice, asigurarea electronică de sănătate, video și asigurarea serviciilor cheie.

3. Metodele tradiționale de gestionare a rețelei nu au vizibilitate asupra stării fiecărei ramuri guvernamentale, ceea ce duce la o eficiență scăzută a O&M și la o securitate slabă. Soluția Huawei depășește acest lucru, permițând managementul unificat într-o singură rețea. Mai exact, stările unui număr masiv de dispozitive pot fi vizualizate pe un singur panou de sticlă, permițând operațiuni și operațiuni globale și oferind o vizibilitate de neegalat.

KPI-urile sunt monitorizate continuu, iar optimizarea inteligentă este realizată pe baza experienței utilizatorului. În plus, operarea și operațiunea bazată pe inteligență artificială permite predicția proactivă a erorilor, scurtând rezoluția defecțiunilor la câteva minute și reducând rata reclamațiilor utilizatorilor cu 90%.

Aceste capabilități asigură servicii de rețea mereu activate.

4. În mod tradițional, atunci când o linie închiriată de la un transportator este defectă, chiriașii trebuie să aștepte ca transportatorul să identifice și să rezolve defecțiunea, ceea ce în unele cazuri poate dura săptămâni.

Soluția Huawei abordează acest lucru prin oferirea de interfețe la nivel de chiriaș, monitorizarea și gestionarea calității conexiunii și ajustarea politicilor în modul de autoservire dacă apare o defecțiune.

Ca urmare, experiența chiriașului este mult îmbunătățită. În plus, asigurând în același timp protecția locală a securității, soluția Huawei ajustează automat politicile de conectare a serviciului pentru acces la cloud la cerere, maximizând, la rândul său, utilizarea lățimii de bandă și reducând costurile liniei închiriate.

5. În urma pandemiei, munca la distanță și munca mobilă au crescut în prevalență. Acest lucru necesită resurse de rețea consecvente pentru angajații guvernamentali, chiar și atunci când sunt în mișcare, în loc să fie limitați la locuri de muncă fixe.

Soluția Huawei îndeplinește acest lucru, permițând accesul unificat într-o singură rețea. Soluția permite acoperire celulară fără puncte moarte, roaming fără pierderi fără scăderi și acces wireless de 200 Mbit/s oriunde.

Acest lucru asigură securitatea rețelei și îmbunătățește eficiența biroului. În plus, tehnologia unică de calibrare radio inteligentă a Huawei îmbunătățește performanța rețelei cu 50% și asigură servicii mereu activate.

Tehnologia unică de calibrare radio smart a Huawei îmbunătățește performanța rețelei cu 50% și asigură servicii în mod permanent.

Arhitectura

Soluția Huawei este utilizată pe scară largă în sectorul serviciilor publice globale. De exemplu, guvernul de la Alicante din Spania a făcut echipă cu Huawei pentru a construi o rețea eficientă și unificată de centre de date e-guvernare de ultimă generație, accelerându-și călătoria de transformare digitală.

Bazată pe arhitectura Software-Defined Networking (SDN), această rețea pregătită pentru viitor folosește iMaster NCE-Fabric — sistemul de management autonom al rețelei Huawei pentru centrele de date — pentru a implementa managementul E2E, configurarea și automatizarea O&M. Beneficiile rezultate includ servicii publice mai sigure, fiabile, agile și eficiente.

Noul val de transformare digitală se extinde în întreaga lume. Călărirea acestui val digital nu a fost doar o măsură temporară luată de țări pentru a lupta împotriva pandemiei, ci a apărut și ca o tendință globală în era post-pandemie.

Ca fundament pentru transformarea digitală, TIC a devenit parte integrantă a planurilor de redresare economică ale diferitelor țări. Pentru a rămâne la avangarda acestei tendințe, Huawei va continua să se concentreze pe infrastructurile și inovațiile TIC, inclusiv pe suport de bază pentru putere de calcul și servicii de rețea de mare viteză pentru a permite guvernanța caracterizată prin servicii digitale incluzive și convergență.

Mai multe articole...

Cele mai noi articole

Portul Constanţa se pregătește pentru noua recoltă: Toate drumurile intens circulate...

Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime (CNAPM) Constanţa anunță că, în următoarele două luni, adică până la începerea campaniei de recoltare, toate drumurile intens circulate...

Prefectul de Prahova îi face concurență lui Iulian Dumitrescu la preşedinţia...

Virgiliu Nanu, preşedintele PSD Prahova și prefectul județului, îi face concurență lui Iulian Dumitrescu, acuzat de corupţie şi aflat sub control judiciar, la preşedinţia...