BBC World Service, interzis în Hong Kong?

Radiodifuzorul public din Hong Kong, RTHK, a anunţat încetarea imediată a difuzării emisiunilor BBC World Service.

Totul s-a petrecut după după decizia autorităţilor de la Beijing de a interzice BBC News în China continentală.

Acţiunea pune capăt unei relaţii de zeci de ani, care a început când Hong Kong-ul era colonie britanică. RTHK transmitea emisiunile BBC World Sevice timp de câteva ore în fiecare noapte.

China acuză BBC de practici jurnalistice nedrepte şi incorecte în legătură cu relatările referitoare la abuzurile împotriva drepturilor omului în regiunea Xinjiang, potrivit Radio România Actualități.

Mai multe articole...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole