Lucrările, care vizează reparaţii la suprastructura pasajului, inclusiv înlocuirea unei părţi a grinzilor de beton, sunt programate să dureze aproximativ 4 luni.
„Începând de astăzi (joi-n.r.) au fost instituite restricţii pentru evitarea acestui tronson de drum, şoferii având la dispoziţie două variante ocolitoare – din centura ocolitoare a Braşovului pe DJ spre Cărpiniş şi apoi Prejmer şi respectiv Lunca Câlnicului – Prejmer. (…) Vom monitoriza constructorul, vom face tot posibilul să redăm cât mai repede circulaţiei acest tronson”, a precizat directorul DRDP Braşov, Tudor Duţu.
Conform reprezentantului constructorului, IPRO Development SRL, Mihai Rozorea, în prezent, podul este într-o stare avansată de degradare pe zona mai ales în zona vizată de lucrări.
„Vom încerca să-i dăm viaţă pentru încă 5-7 ani, până când proiectul noului pasaj va fi definitivat”, a subliniat Rozorea.
Valoarea contractului de lucrări este de 5 milioane de lei cu TVA inclus.
Podul peste DN 11 de la Prejmer a fost construit în 1983 şi nu a beneficiat, de atunci şi până în prezent, de niciun fel de lucrări de consolidare sau reparaţii.