Campari vrea să stimuleze apetitul pentru aperitiv prin deschiderea de baruri

Grupul Campari intenţionează să deschidă mai multe baruri în Europa şi mai departe pentru a promova cultura aperitivului italian, a declarat joi directorul său general Bob Kunze-Concewitz, transmite Reuters.

Săptămâna trecută, grupul a raportat vânzări mai mari în primele trei luni ale anului graţie exploziei cererii pentru mărcile sale Aperol şi Campari, pe măsură ce s-au redeschis barurile şi restaurantele în Europa.

Chiar dacă băuturile din portofoliul grupului Campari s-au vândut bine pentru consumul acasă în perioada pandemiei, servirea unui cocktail excelent rămâne una din cele mai bune modalităţi pentru a câştiga noi clienţi, susţine Bob Kunze-Concewitz.

“Când vine vorba de aperitive, magia se întâmplă în baruri, în mixare. În următorii cinci ani am dori să avem baruri Camparino în Londra, New York, Singapore”, a spus Bob Kunze-Concewitz la o întâlnire cu jurnaliştii în care a dezvăluit planurile pentru a exporta modelul istoric de bar Camparino din Milano.

În 2018, grupul italian a răscumpărat barul Camparino din piaţa centrală din Milano pentru 5,6 milioane de euro şi ulterior a cheltuit alte 6,5 milioane de euro pentru plata datoriilor acumulate de local şi modernizarea sa. Ulterior, în 2020, Campari a plătit 4,2 milioane de euro pentru un spaţiu în Veneţia, unde un an mai târziu a deschis Terrazza (Terrace) Aperol, într-un oraş unde aperitivul a devenit faimos ca ingredientul de bază pentru tradiţionalul Spritz cocktail.

“Anul trecut am deschis primul Terrazza Aperol în Veneţia şi acesta va deveni o franciză. Ideea este să avem 50-100 de terase în întreaga lume”, a spus Kunze-Concewitz, fără a oferi un calendar precis sau o valoarea a investiţiilor.

În paralel, însă, Campari se confruntă cu o concurenţă crescută chiar pe piaţa sa domestică după ce joi Moet Hennessy, o divizie a grupului francez de lux LVMH, a lansat în Italia un nou Spritz cocktail. Denumit Chandon Garden Spritz, aperitivul a fost dezvăluit anul trecut în Franţa şi ţările din nordul Europei şi acum este introdus în Italia, Spania, Marea Britanie şi Asia. La un preţ de 8-10 euro pentru un pahar, Chandon Garden Spritz este mai scump decât un cocktail obişnuit din Italia.

Chiar dacă concurează pe segmentul aperitivelor, Campari şi Moet au încheiat o alianţă pentru a pune la punct o platformă electronică de vânzări de vinuri şi băuturi spirtoase în jurul companiei italiene Tannico.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...

Ultimele articole