Ce produse caută femeile de Black Friday

Publicat: 12 nov. 2021, 13:06, de Aurel Drăgan, în Business , ? cititori
Ce produse caută femeile de Black Friday

Produsele pentru îngrijirea părului, Home & Deco, aparatele de îngrijire personală, consumabile pentru frizerie și coafură și mobilierul de grădină sunt categoriile cu cele mai mari încasări, de la începutul campaniei de Black Friday 2021, pe Esteto.ro, un magazin online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria.

Esteto.ro derulează campania de Black Friday 2021 în intervalul 1-14 noiembrie și oferă reduceri între 5% și 50% la aproape 30.000 de produse, la care se adaugă alte câteva zeci de mii de produse listate pe platforma Esteto Marketplace. Reducerile de Black Friday afișate pe Esteto.ro și în marketplace sunt calculate în funcție de cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, platforma validând automat discount-ul.

Dacă analizăm toate vânzările Esteto de la începutul lunii noiembrie și comparăm prețurile pe care le practicăm în afara campaniei curente, observăm că valoarea medie a reducerii oferite clienților în Black Friday 2021 este de 22% – practic, dacă clienții ar fi făcut aceleași achiziții pe Esteto.ro în luna octombrie 2021, ar fi avut plătit cu 22% mai mult ca acum”, spune Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.

În medie, de la începutul campaniei de Black Friday din acest an, clientele Esteto.ro au făcut cumpărături în valoare de 195 de lei/ comandă, în creștere de la 170 de lei/ comandă plasată în BF 2020. Cea mai mare achiziție, în valoare de 33.020 de lei, a fost făcută în Esteto Marketplace chiar în dimineața primei zile a evenimentului de shopping (1 noiembrie 2021), în timp ce comanda cu cele mai multe produse în coș, 136 de bucăți, a fost plasată de o clientă în data de 7 noiembrie. 

Până acum, ziua cu cele mai multe comenzi și cel mai mare număr de produse vândute de Esteto.ro în BF 2021 a fost 2 noiembrie.

„Ne așteptăm ca vineri, 12 noiembrie, să doborâm toate recordurile în materie de vânzări de Black Friday 2021 – comenzi plasate, număr de produse comandate și valoarea acestora –, iar pentru asta ne-am asigurat că stocurile sunt suficiente și că din punct de vedere logistic și operațional suntem pregătiți să susținem cererea și să facilităm livrarea tuturor comenzilor cât mai rapid”, mai spune Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.

În luna noiembrie, comenzile plasate pe Esteto.ro au ajuns la clienți în maximum 48 de ore (2 zile calendaristice). În total, în prima parte a campaniei de Black Friday din acest an, Esteto.ro a înregistrat vânzări mai mari cu 75% față de perioada similară din 2020, în timp ce creșterea din marketplace a depășit 220%.

Esteto derulează simultan Black Friday și în Ungaria și Bulgaria, unde vânzările se înscriu pe același trend ascendent.

Produsele IT&C rămân cele mai căutate în general

PayU a adunat datele pentru tranzacțiile făcute până la ora 11.00, iar din acestea reiese că produsele IT&C sunt cele mai căutate și de acest Black Friday.

Cât se cumpără online de Black Friday 2021 în România?

  • Numărul de tranzacții a ajuns la 299.269, o creștere de 35,16% față de anul precedent;
  • Tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click: 208.485, cu peste 64% mai mult decât în anul 2020 la aceeași oră;
  • Totalul volumelor tranzacționate până în acest moment a ajuns la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% mai mult decât în 2020, dintre care 119,86 milioane de lei prin plata cu un singur click;
  • Minutul de aur nu s-a schimbat de la ora 8:00 și a rămas la 3.563 de tranzacții;
  • Până la ora 11:00, coșul mediu de cumpărături a ajuns la 644 de lei, respectiv 1.019 lei pentru plata în rate;
  • Numărul mediu de tranzacții pe minut: 502.

Ce se cumpără de Black Friday 2021 în România?

  • IT&C conduce în continuare topul industriilor preferate de Black Friday 2021 cupeste 71% din valoarea tranzacțiilor;
  • În industria de eTail au fost efectuate peste 25% dintre tranzacții;
  • Industria Clothing se menține la peste 2% din valoarea tranzacțiilor.

Black Friday în România: un eveniment de interes și pentru alte țări:

  • Numărul total al tranzacțiilor procesate în alte țări: 23.931, cu peste 47% mai multe tranzacții decât în anul precedent, la aceeași oră.
  • Topul țărilor din afara granițelor care au cumpărat din România rămân Marea Britanie, Ucraina și Statele Unite ale Americii.

Top 3 tranzacții efecutate până la ora 11:

  • Industria de IT&C ocupă primele două locuri în topul tranzacțiilor efectuate până la ora 11:00, cu tranzacții în valoare de 57.409 lei, respectiv 44.326 lei.
  • Industria de eTail este pe locul al treilea în topul tranzacțiilor, cu suma de 38.185 lei.