Cum pot clienții să-și plătească facturile la Apă Ilfov

Publicat: 25 ian. 2024, 12:18, de Viorela Pitulice, în ACTUALITATE , ? cititori
Cum pot clienții să-și plătească facturile la Apă Ilfov
Sursă foto: Esquis.ro

Societatea Apă Ilfov, operatorul Regional al serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare din Județul Ilfov, informează clienții că pot să achite facturile pentru serviciile de care au beneficiat prin intermediul mai multor modalități de plată, inclusiv cu numerar.

Clienții Apă Ilfov pot să aleagă dintr-o multitudine de soluții, de la plata electronică, online, virament bancar, până la ROBO – BRD.

Iată care sunt modalitățile de plată acceptate de Apă Ilfov:

Plăți electronice

  • PayPoint/ Terminalele de plată electronică PayPoint, staţia de plata Selfpay, Centru de Plăţi UN-DOI se găsesc în hypermarket-uri, supermarket-uri și magazine de proximitate. Plata poate fi efectuată prin scanarea codului de bare imprimat pe factură.
  • Stațiile de Plată SelfPay sunt amplasate în rețelele naționale de retail modern (Mega Image, Profi, Carrefour, Kaufland, Penny), precum și în benzinării, mall-uri și magazine de proximitate. Pentru realizarea plății este necesară scanarea codului de bare imprimat pe factură. Iată unde se găsesc cele mai apropiate Staţii de Plată SelfPay.

Plata online

  • Dacă alegeți plata online, puteți apela la Serviciul disponibil nelimitat prin contul online deschis pe portalul www.acilfov.ro secțiunea Înregistrare/Autentificare. Plata se efectuează cu cardul (VISA sau MasterCard), fără niciun comision.
  • De asemenea, puteți folosi și Serviciul de plată Westaco Express, care este disponibil la benzinăriile OMV-Petrom, precum și în rețelele Inmedio și Relay. Plata poate fi efectuată prin scanarea codului de bare de pe factură.
  • Plata MyBRD Mobile (mobile banking) și MyBRD Net (internet banking).

Plata prin aplicații mobile

O altă modalitate de a achita facturile este Plata prin aplicațiile mobile disponibile gratuit (Netopia mobilPay și Pago) pe AppStore și GooglePlay.

Plata poate fi efectuată fie prin scanarea codului de bare imprimat pe factură, fie prin introducerea manuală a codului de client și a seriei de factură.

Plata prin virament bancar (OP):

În acest caz, puteți achita facturile folosind următoarele conturi deschise la BRD, BCR și Alpha Bank:

Cont RO02BRDE445SV36801914450 deschis la BRD
Cont RO82RNCB0091124743540001 deschis la BCR
Cont RO76BUCU1241211004073 RON deschis la Alpha Bank

POS

Plată prin POS – Serviciu disponibil în toate unitățile Apă Ilfov din teritorii, în intervalul orar 08.00-16.30, Luni-Vineri.

Direct debit

Proces complet automatizat prin intermediul soluțiilor de electronic și internet banking. Pentru mai multe detalii, puteți accesa www.bcr.ro

Plată electronică ROBO-BRD

Dacă alegeți aceasta modalitate de a achita factura, trebuie să știți că plata poate fi efectuată prin scanarea codului de bare de pe factură la cititorul de cod de bare al terminalului, iar suma de plată poate fi achitată cu cardul sau prin introducerea de numerar.

Pentru plata efectuată cu numerar suma introdusă trebuie să fie o sumă rotunjită, fără zecimale, întrucât terminalul nu dă rest.

Numerar

Pentru beneficiarii care aleg să plătească în numerar, plata se poate efectua prin scanarea codului de bare de pe factură la cititorul de cod de bare al terminalului, iar suma respectivă poate să fie achitată cu cardul sau prin introducerea de numerar.

Apă Ilfov mai precizează că reprezentanții societății nu încasează plăți la domiciliu sau prin alte metode decât cele prezentate mai sus.