Clienții Apă Ilfov pot să aleagă dintr-o multitudine de soluții, de la plata electronică, online, virament bancar, până la ROBO – BRD.
Iată care sunt modalitățile de plată acceptate de Apă Ilfov:
O altă modalitate de a achita facturile este Plata prin aplicațiile mobile disponibile gratuit (Netopia mobilPay și Pago) pe AppStore și GooglePlay.
Plata poate fi efectuată fie prin scanarea codului de bare imprimat pe factură, fie prin introducerea manuală a codului de client și a seriei de factură.
În acest caz, puteți achita facturile folosind următoarele conturi deschise la BRD, BCR și Alpha Bank:
Cont RO02BRDE445SV36801914450 deschis la BRD
Cont RO82RNCB0091124743540001 deschis la BCR
Cont RO76BUCU1241211004073 RON deschis la Alpha Bank
Plată prin POS – Serviciu disponibil în toate unitățile Apă Ilfov din teritorii, în intervalul orar 08.00-16.30, Luni-Vineri.
Proces complet automatizat prin intermediul soluțiilor de electronic și internet banking. Pentru mai multe detalii, puteți accesa www.bcr.ro
Dacă alegeți aceasta modalitate de a achita factura, trebuie să știți că plata poate fi efectuată prin scanarea codului de bare de pe factură la cititorul de cod de bare al terminalului, iar suma de plată poate fi achitată cu cardul sau prin introducerea de numerar.
Pentru plata efectuată cu numerar suma introdusă trebuie să fie o sumă rotunjită, fără zecimale, întrucât terminalul nu dă rest.
Pentru beneficiarii care aleg să plătească în numerar, plata se poate efectua prin scanarea codului de bare de pe factură la cititorul de cod de bare al terminalului, iar suma respectivă poate să fie achitată cu cardul sau prin introducerea de numerar.
Apă Ilfov mai precizează că reprezentanții societății nu încasează plăți la domiciliu sau prin alte metode decât cele prezentate mai sus.