Divizia de leasing a Societe Generale va cumpăra compania LeasePlan cu 4,9 miliarde de euro

ALD, divizia de leasing auto a grupului bancar francez Societe Generale, va plăti 4,9 miliarde de euro pentru achiziţionarea companiei LeasePlan, tranzacţia ducând la crearea unui nou lider de piaţă pe acest segment şi la creşterea valorii pentru acţionarii SocGen.

În urma acordului de cumpărare va rezulta o nouă entitate extinsă, cu o flotă combinată de aproximativ 3,5 milioane de vehicule, a informat grupul bancar francez, transmite Reuters.





În urma tranzacţiei, divizia de leasing auto a SocGen îşi va extinde activitatea, beneficiind de mai multe vehicule electrice.

În ultimii ani, pentru a-şi consolida profitabilitatea şi solvabilitatea financiară, Societe Generale şi-a restructurat operaţiunile în special prin vânzarea unor operaţiuni din Europa Centrală şi de Est, precum şi prin reorientarea activităţilor de corporate şi investment banking.

Prețul acțiunilor SocGen a crescut cu 90%

Preţul acţiunilor SocGen a urcat cu aproximativ 90% în ultimul an, redresându-se în urma pierderilor de la începutul pandemiei de COVID.

„Această propusă tranzacţie este un pas major pentru ALD şi pentru grupul Societe Generale. În ultimii zece ani, datorită viziunii pe termen lung şi a execuţiei riguroase, am poziţionat ALD astfel încât să profite de pe urma potenţialului ridicat de creştere de pe piaţa mobilităţii sustenabile”, a afirmat directorul general al SocGen, Frederic Oudea.

Grupul bancar va deţine o participaţie majoritară de 53% în noua entitate formată în urma preluării LeasePlan de către ALD.

Grupul Societe Generale are peste 31 de milioane de clienți

Grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare, are 149.000 de angajaţi în 67 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie: retail banking în Franţa, retail banking internaţional, asigurări şi servicii financiare pentru companii, respectiv Global Banking şi Soluţii pentru Investitori.

În România, BRD – Groupe Societe Generale operează o reţea de 584 de unităţi. Banca ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,5 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 30.000 POS şi aproape 1.400 de ATM-uri.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...