Experiențe de vacanță cu servicii de 5 stele pentru turiștii și proprietarii Nordis Mamaia

Publicat: 11 mart. 2024, 20:20, de Ziarul Puterea, în Advertoriale , ? cititori
Experiențe de vacanță cu servicii de 5 stele pentru turiștii și proprietarii Nordis Mamaia

Brandul Nordis reprezintă standardul excelenței, începând de la conceptul deosebit și calitatea desăvârșită a proiectelor imobiliare pe care le dezvoltă și până la nivelul superior de ospitalitate, deja exemplificat în Hotelul Nordis Mamaia, primul și cel mai mare hotel inaugurat din rețeaua de 5 stele Nordis Hotels.

Nordis Mamaia reprezintă un proiect mixed-use unic în România, ce combină cu succes funcțiunile de hotel și rezidențial, oferind o nouă perspectivă asupra locuinței de vacanță. Proprietarii apartamentelor beneficiază de un ecosistem complet de wellbeing, care cuprinde facilități premium și servicii de cinci stele, disponibile pe tot parcursul anului. În același timp, turiștii care aleg Nordis Mamaia se bucură de experiențe excepționale, având acces la toate facilitățile ansamblului, pentru sejururi memorabile.

Personalul profesionist al Hotelului Nordis Mamaia întâmpină oaspeții cu căldură, oferindu-le serviciul de valet pentru parcare și bagaje pentru a face sosirea cât mai plăcută. Pe durata întregului sejur, serviciul de housekeeping asigură zilnic starea impecabilă a camerelor, iar echipa de concierge, disponibilă 24/7, este dedicată să transpună în realitate fiecare cerință a oaspeților.

Achiziționând un apartament în ansamblul Nordis Mamaia, proprietarii beneficiază de un stil de viață aparte, având acces la toate serviciile hoteliere și la facilități precum: piscine interioare, SPA, restaurante, cafenele, plajă privată, locuri de joacă pentru copii, cinema VIP și multe altele, care fac diferența pe litoralul românesc.

Nordis Group se remarcă în piața imobiliară prin abordarea sa, oferind investitorilor oportunitatea de a se alătura unei comunități exclusiviste și de a adopta un lifestyle de 5 stele. Achiziția unei proprietăți imobiliare nu implică plata costurilor asociate dezvoltării facilităților, ceea ce este un mare avantaj pentru proprietari. Prin urmare, accesul la toate serviciile Nordis Mamaia este asigurat în mod integrat, la cerere, fără a impune costuri suplimentare la achiziție sau cheltuieli adiționale pentru administrare.

Ospitalitate încă din primul moment al sosirii

Dacă turiștii hotelului sunt întotdeauna tratați ca oaspeți de 5 stele, cu prioritate, proprietarii Nordis Mamaia sunt oaspeți VIP în propriile lor locuințe de vacanță. Încă de la momentul sosirii, aceștia beneficiază de o primire excelentă din partea personalului profesionist, întotdeauna dispus să satisfacă nevoile și așteptările tuturor.

De îndată ce mașina se oprește în fața clădirilor iconice de pe strada Brizei din Mamaia Nord, valetul deschide portiera și preia parcarea mașinii, în timp ce bagajele sunt manipulate în siguranță, urmând a fi transportate în apartament. Proprietarii Nordis Mamaia sunt astfel eliberați de griji și se pot bucura pe deplin de atmosfera relaxantă și confortabilă a ansamblului.

Pentru a face trecerea către starea de vacanță mai lină, oaspeții sunt întâmpinați cu o băutură rafinată, pe care o pot savura în lobby-ul impresionant, atât în recepția hotelului cât și în cea din clădirile rezidențiale. Entuziasmul personalului, atitudinea pozitivă și disponibilitatea de a anticipa și satisface fiecare nevoie și dorință îi însoțesc pe oaspeți pe întreaga durată a sejurului, pentru ca experiența să fie una confortabilă, personalizată și fără cusur.

Curățenie impecabilă în camere și surprize dulci

După o primire călduroasă, serviciile de 5 stele garantează experiențe extraordinare pentru proprietarii Nordis Mamaia, pe întreaga durată a utilizării apartamentului de vacanță. Protocolul hotelier pentru curățenie este disponibil la cerere în întregul ansamblu hotel & residence, asigurând astfel acces deplin întregii comunități de proprietari la stilul de viață privilegiat, caracteristic Nordis.

Dimineața, curățenia în camere este efectuată în detaliu, iar seara, special pentru oaspeții hotelului, se realizează turndown service; cu discreție maximă, echipa de housekeeping împrospătează camera, se asigură de aspectul impecabil al așternutului, rearanjează toate accesoriile pentru un confort sporit și plasează mici surprize dulci.

Odihna este un aspect esențial al bunăstării în timpul vacanței la Nordis Mamaia. De aceea, au fost selectate saltele, perne și lenjerii dintr-o gamă profesională, potrivită pentru hotelurile de 5 stele. Proprietarii apartamentelor rezidențiale care au ales serviciul de mobiliare oferit de Nordis Group se pot bucura de odihnă deplină, experimentând confortul unui dormitor de hotel chiar în propria locuință.

Experiența unei vacanțe de 5 stele, în confortul propriului apartament

La Nordis Mamaia, ospitalitatea se ridică la rang de excelență, cu scopul de a oferi comunității mai mult decât o proprietate care asigură stabilitate financiară pe termen lung, ci și un stil de viață privilegiat, lipsit de griji, asemeni vacanțelor de 5 stele.

În timp ce proprietarii Nordis Mamaia se bucură de timp de calitate pe malul mării, sesiuni la SPA și clipe de relaxare totală, echipa Nordis se ocupă de toate aspectele șederii.

Serviciul de room service al Hotelului Nordis Mamaia este disponibil atât pentru oaspeții hotelului, cât și la cerere, pentru apartamentele rezidențiale din ansamblul hotel & residence. Proprietarii au opțiunea de a solicita în propriul apartament livrarea unor preparate, deserturi și băuturi, dintr-un meniu dedicat.

Pentru experiențe gastronomice complete, cardul de membru Nordis Exclusive Club, oferit de către dezvoltator la achiziționarea unității, garantează accesul proprietarilor Nordis Mamaia în toate restaurantele fine dining din hotel și din întregul ansamblu.

Confortul de „acasă”, la un nivel superior

Conceptul apartamentelor rezidențiale de vacanță Nordis Mamaia inspiră siguranță și apartenență, similar unei locuințe obișnuite, însă integrează confortul unui hotel de 5 stele și experiențele personalizate.

Serviciul Nordis Concierge asigură asistență nonstop pentru a organiza activități, evenimente, întâlniri de afaceri, precum și pentru planificarea sosirii sau plecării în și din ansamblu sau pentru alte nevoi specifice. Fiecare solicitare este tratată cu maximă atenție și dedicare din partea echipei Nordis Mamaia, iar recomandările și sugestiile sunt adaptate în funcție de preferințele individuale.

Serviciile de 5 stele, implementate și perfecționate conform standardelor internaționale, sunt elemente cheie în conturarea arhitecturii ospitalității în ansamblul hotel & residence Nordis Mamaia. Conceptul, o fuziune între securitatea unei locuințe private de vacanță și caracterul exclusivist al unui sejur într-un hotel de 5 stele, oferă proprietarilor Nordis Mamaia avantajul de a experimenta un stil de viață cu adevărat deosebit, pe litoralul românesc.