Jucăriile care au stabilit record de vânzări în pandemie

Jucăriile au devenit extrem de importante în perioada izolării, la nivel mondial. Potrivit specialiștilor în domeniu, unele dintre aceste jucării au înregistrat un boom al vânzărilor.

Este cazul jucăriilor Lego: vânzările au crescut cu 14% în prima jumătate a acestui an. În condiţiile în care familiile izolate la domiciliu în perioada carantinei au petrecut mai mult timp jucându-se. Potrivit Reuters, în timp ce vânzările către consumatori au crescut cu 14% în primul semestru, veniturile companiei s-au majorat cu doar 7%, până la 15,7 miliarde coroane daneze (2,5 miliarde dolari). Diferenţa dintre veniturile companiei şi vânzările către consumatori se datorează faptului că retailerii şi-au folosit stocurile existente. Aceasta pentru a face faţă cererii. În timp ce producătorul danez de jucării Lego a fost obligat să oprească, temporar, uzinele din Mexic şi India.

Jucăriile cu un istoric de poveste

La un moment dat, în timpul pandemiei, toate cele 616 magazine Lego din întreaga lume au fost închise. Dar compania a putut să compenseze prin creşterea vânzărilor online. În prezent aproape toate magazinele companiei sunt deschise.

Istoria pieselor Lego este legată de inventatorul său, Ole Kirk Kristiansen, un tâmplar din Billund, centrul regiunii Jutlandia, care a trecut la lumea jucăriilor inspirat de versiunile în miniatură ale mobilei pe care a început să le creeze la sfârşitul anului 1920 pentru a reduce costurile. Kristiansen a fondat Lego în anul 1932, numele provenind de la îmbinarea primelor două litere din cuvintele daneze ”leg godt” (”joacă bine”), fără să ştie că în limba latină ”lego” înseamnă ”eu îmbin”.

Mai multe articole...

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole