LaDoiPași, o franciză Metro, a ajuns la 1.500 de magazine la nivel național

Publicat: 20 mai 2021, 08:45, de Răzvan Zamfir, în ESENȚIAL , ? cititori
LaDoiPași, o franciză Metro, a ajuns la 1.500 de magazine la nivel național

Rețeaua de francize LaDoiPași a Metro a continuat să se extindă într-un ritm alert în primele luni ale anului, ajungând să numere astăzi peste 1.500 de magazine în toată țara. Astfel, în prezent, este poziționată ca cea mai mare rețea de magazine independente din România, cu obiectivul de a ajunge, până la finele anului, la peste 1.600 de unități.

După ce a atins anul trecut peste 1.400 de magazine la nivel național, rețeaua de francize LaDoiPași a ajuns acum la 1.500 de unități și vea să ajungă la 2,000 de magazine de proximitate în 2023.

„Deși anul trecut a fost unul greu, iar 2021 nu este lipsit de provocări, comerțul de proximitate a fost unul din câștigătorii crizei Covid, clienții reîntorcându-se în comunitate, acolo unde se simt cel mai în siguranță. Acesta este doar unul din aspectele care au accelerat evoluția modelului de business LaDoiPași. Bineînțeles, nimic nu ar fi fost posibil fără implicarea și eforturile enorme depuse de partenerii noștri, antreprenorii care operează magazinele LaDoiPași, pe care am încercat să îi sprijinim și să le oferim tot suportul pentru a rămâne aproape de comunitatea și clienții lor,  și pentru a continua să opereze o afacere competitivă și de succes”, declară Irinel Popescu, Retail Director METRO Cash & Carry România.

În prezent, peste 1.270 de comercianți parteneri în franciză operează un magazin de proximitate LaDoiPași, în timp ce cinci comercianți dețin mai mult de cinci unități sub brandul dezvoltat de Metro.

Antreprenorul cu cea mai amplă rețea din franciza LaDoiPași este din județul Covasna, operează zece magazine, primul fiind deschis în anul 2013, iar ultimul în martie, anul curent.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, cu 38% din magazinele poziționate în sudul țării, 35% în nord, respectiv 27% în vest.

Metro are operațiuni în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017 a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde euro. Compania a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Recent, presa a scris că Metro a blocat vânzarea a nouă magazine din portofoliu.