Marile lanțuri de retail din Rusia trec la raționalizarea produselor de bază

Marile lanțuri de retail din Rusia vor începe să raționalizeze produsele de bază. Inițiativa a venit chiar din partea marilor rețele, limitarea numărului de produse ce pot fi cumpărate de o singură persoană având rolul de a combate specula, a anunțat Ministerul Agriculturii din Rusia.

Comercianții s-au plâns că în anumite regiuni din Rusia au existat cazuri în care au fost achiziționate bunuri într-un volum mai mare decât este necesar în mod normal pentru consumul privat, potrivit Vedomosti.ru.

Retailerii vor decide ce produse vor fi raționalizate. Cele mai populare produse de bază reprezintă 30 – 40% din totalul achizițiilor din supermarketuri, potrivit datelor Ministerului Industriei și Comerțului.

Mai multe articole...

Cele mai noi articole

PNL şi PSD merg cu candidați separați la alegerile pentru șefia...

Dacă pentru Primăria municipiului Braşov, PNL şi PSD s-au pus de acord și au un candidat comun, nu același lucru se întâmplă și în...

Premierul Marcel Ciolacu: Magazinele nu vor fi închise în weekend

Premierul Marcel Ciolacu a respins propunerea de închidere a magazinelor în weekend, subliniind că societatea nu susține această măsură. Micii comercianți au cerut Guvernului să...