MedLife, afaceri de 251 milioane de euro în 2020

Publicat: 26 feb. 2021, 12:15, de Răzvan Zamfir, în Business , ? cititori
MedLife, afaceri de 251 milioane de euro în 2020
Mihai Marcu, CEO si Presedinte MedLife Group

MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 1,214 miliarde lei (251 milioane euro), înregistrând astfel o creștere de 25,5% față de 2019.

Dezvoltarea rețelei de laboratoare COVID-19 a reprezentat una dintre realizările importante la nivelul anului trecut. Astfel, MedLife putut testa periodic personalul medical și de suport, să țină în siguranță angajații și, implicit, pacienții și să păstreze funcționale rețeaua de clinici și spitale, asigurând un act medical de calitate.

Linii de credit de 20 milioane de euro

Dispunem de linii de credit care sunt dedicate atât programului de achiziții, cât și dezvoltării de proiecte destinate recuperării pacientului post-COVID, având la dispoziție noua majorare, în valoare de 20 milioane euro, la care se adaugă lichidități importante generate de diviziile noastre de business. Totodată, vom continua, gradual, lucrările la dezvoltarea proiectului MedLife Medical Park, care are potențialul de a deveni în perioada următoare cel mai complex proiect medical din România și se va compara lejer cu alte entități medicale de dimensiuni foarte mari din Europa. Noile investiții și achiziții vor fi atent calibrate în funcție de evoluția pandemiei”, a specificat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.

Un segment foarte important de investiție și dezvoltare la nivelul anului 2020 l-a reprezentat divizia de cercetare a grupului. Compania a realizat numeroase studii de cercetare privind evoluția noului virus pe teritoriul României, reușind să joace un rol important la nivel de societate în monitorizarea pandemiei. Reprezentanții MedLife și-au exprimat intenția de a extinde programul de secvențiere a virusului SARS-CoV-2.

An de pandemie

„A fost un an greu, plin de încercări și tensionat, deopotrivă, pentru cei mai mulți dintre noi. De la primele semnale la nivel local, ne-am dat seama că nu va fi ceva trecător, așa că ne-am adaptat noilor condiții. Am lansat programe noi de screening pentru pacienți cu patologii cronice, dar și pentru cei care au trecut prin infecția cu SARS CoV2, am investit în cercetare derulând studii în premieră națională cu privire la imunizarea naturală pentru COVID-19, secvețierea virusului sau dinamica anticorpilor post infecție și post vaccin”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife Group.

Grupul MedLife a înregistrat o activitate dinamică și în zona clienților corporate. Astfel, încă de la începutul pandemiei de COVID-19, compania a dezvoltat produse noi pentru a răspunde nevoilor apărute în acest context epidemiologic: de la consultații online și digitalizarea serviciilor de medicina muncii, la programe de informare privind repornirea în siguranță a business-urilor, consultanță în ceea ce priveste triajul epidemiologic sau campanii de testare COVID la sediul companiei.