Românii și-au schimbat comportamentul de cumpărare în pandemie prin migrarea masivă către online, însă menținerea trendului ascendent al tranzacțiilor online se datorează creșterii încrederii consumatorilor în plățile online, datorită produselor inovatoare și proceselor simplificate propuse de operatorii de plăți și comercianți.
“Anul trecut, în momentul de vârf, am înregistrat aproape 5.000 de tranzacții pe minut și suntem pregătiți să întâmpinăm și anul acesta volumul în creștere al tranzacțiilor online.
PayU le recomandă cumpărătorilor ca pentru a beneficia de un proces simplu și rapid de achiziție, fără a mai fi nevoiți să completeze datele de pe card la fiecare nouă tranzacție, să își salveze cardul în sistemul PayU. Totodată, prin salvarea cardului, cumpărătorii pot beneficia de rambursarea rapidă a banilor, în 30 de minute de la confirmarea returului”, a declarat Elena Gheorghe, Country Mangaer PayU România.
Estimările companiei de plăți online PayU arată că valoarea coșului de cumpărături plătit în rate va fi cu 60% mai mare față de valoarea coșului mediu de cumpărături. În același timp, plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 65% din tranzacțiile plătite online pentru prima zi de Black Friday, în plus cu 35% față de ediția din 2020.
“Câteva dintre categoriile foarte puternic reprezentate în portofoliul PayU sunt și cele pentru care ne așteptăm să genereze cele mai multe tranzacții de Black Friday, iar acest lucru ni s-a confirmat încă de anul trecut, când valoarea cea mai mare a achizițiilor online a provenit din IT&C, home & deco, fashion, parfumuri & beauty, cărți și jocuri și jucării. Ne așteptăm la o continuare a acestui trend”, a precizat Elena Gheorghe.
Comercianții din portofoliul PayU care vor participa la ediția din acest an a Black Friday includ companiile Altex, Elefant, eMAG, FashionDays, Flanco, F64, iStyle, Jysk, PC Garage, Vivre și alții.Plăți online de aproape 500 milioane de lei de Black Friday la PayU. Valoarea vânzărilor în rate, peste coșul mediu