Provocare uriașă pentru mulți CEO: Cum vor fi gestionați angajații „de oriunde”

Un nou studiu IBM Institute for Business Value (IBV) arată că o provocare majoră pentru mulți CEO va fi modul de gestionare a angajaților „la distanță”, în contextul pandemiei.

După restricțiile impuse de autorități din cauza răspândirii agresive a Covid-19, mulți angajați au trecut la lucrul de acasă. Prin urmare, directori executivi cu performanțe importante, ale căror organizații au fost în top 20% pentru creșterea veniturilor, trebuie să orienteze companiile spre succes, după daunele suferite.

Astfel, în urma chestionării a multor CEO din Europa Centrală și de Est, 62% dintre ei consideră tehnologia, iar 43% reglementările drept forțe externe care le vor afecta afacerile în următorii ani.

Reinventare după pandemie

„Pandemia de COVID-19 a provocat mulți lideri să se reinventeze și să-și accelereze strategiile de digitalizare”, a declarat Marta Branska-Rybicka, Country Leader, IBM România și Moldova.

Aceasta adaugă faptul că atât directorii executivi din Europa Centrală și de Est, cât și din România, au idei asemănătoare în privința reinventării și a impactului pozitiv al tehnologiei asupra lucrului de acasă.  

Aceștia propun câteva exemple de tehnologii avansate: Internetul Lucrurilor, Cloud hibrid, AI (Inteligență Artificială) și automatizare, tehnologii care vor face afacerile lor mai inteligente, mai rapide și mai reziliente în fața schimbărilor pe care pandemia le-a adus în toate industriile.

Cu tehnologia înainte

Liderii ECE din mai multe țări văd în continuare tehnologia, digitalizarea și colaborarea cu IBM ca modalități de dezvoltare a afacerilor lor.

„În urma pandemiei de COVID-19, multe companii din întreaga lume au fost nevoite să accelereze procesul de digitalizare și, indiferent de industrie, să se bazeze pe tehnologie pentru a asigura continuitatea afacerilor. Credem că dincolo de provocările actualei pandemii, digitalizarea este un nou mod de a face afaceri, prin care clientii nostri pot obtine importante economii de costuri și de timp, precum și noi oportunități de dezvoltare”, a declarat Carlo Driussi, Head of GBS UniCredit Bank România, unul dintre clienții IBM.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...

Cele mai citite articole

Hamburger cu carne de plastic la McDonald’s în București EXCLUSIV

Hamburger cu carne de plastic la McDonald’s, da ați citit bine. Ieri am avut parte de cea  mai urâtă experință pe care o puteam...

Un autocar cu 44 de pasageri a luat foc pe A1,...

Un autocar în care se aflau 44 de pasageri a luat foc marți dimineață, pe autostrada A1, între Sebeș și Sibiu. Călătorii au reușit...