Evident, fiind un an atipic, cu o pandemie care face ravagii printre cumpărători, eMag lansează și produse în consecință. Mai exact, teste RT-PCR pentru depistarea coronavirusului la 199 de lei, aproape jumătate decât costă în mod normal.
De asemenea, vor fi la reducere 100.000 de produse de protecție și echipamente medicale .
Vânzătorii din Marketplace estimează comenzi totale în valoare de 585 milioane lei, cu 17% mai mult decât anul trecut. Interesul pentru Black Friday este foarte mare anul acesta. Potrivit unui studiu, 54% dintre cei cu vârsta între 18 și 65 de ani intenționează să facă achiziții anul acesta, într-un procent cu 8% mai mare decât anul trecut.
„Anul acesta oamenii vor să investească mai mult în confort și tehnologie, în contextul generat de pandemie, și am construit o oferta diversă cu milioane de produse. Ne pregătim de un an, timp în care am lucrat cu furnizorii și partenerii noștri, firmele de curierat s-au pregătit și ele intens pentru a avea o zi de sărbătoare în care le oferim clienților cele mai mari reduceri din an”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.
Ca în fiecare an, eMag se pregătește intens pentru a fi sigur că evenimentul se desfășoară fără sincope. Anul acesta a investit peste 4 milioane euro în servere, servicii de găzduire în cloud, ca și în trei depozite, care au o suprafață totală de 170.000 mp.
Compania a angajat 1.200 de oameni în zona de Customer Care, în centrele logistice și înn echipele de IT. eMag intenționează să proceseze toate comenzile până pe data de 27 noiembrie. Pentru livrare, colaborează direct cu Fan Courier și Sameday.